نوشته شده توسط : هدایت گستر

نمایندگی لامپ ایران زمین خود و کارکنان خود را موظف می داند که بهترین محصولات را با قیمتی بسیار مناسب به تولید برساند و به مصرف کنندگان ارائه دهد. البته فراموش نکنید که محصولات این شرکت در حجم و بسته بندی های کوچک و بزرگ به دست مشتریان عمده و خرده فروش، باتوجه به نیازشان می رسد. خوشبختانه شرکت هدایت گستر نیز یکی از نمایندگی های فعال ایران زمین محسوب می شود و تلاش می کند تا بتواند محصولات این شرکت را با قیمتی مقرون به صرفه، به دست مشتریان برساند.

  • لامپ

یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین محصولاتی که توسط نمایندگی لامپ ایران زمین به مصرف کنندگان عرضه می گردد، لامپ است. در گذشته های نزدیک، این شرکت تنها در زمینه تولید لامپ های رشته ای و فلورسنتی فعالیت می نمود. اما خوشبختانه متخصصان ایران زمین قادر به تولید جدید ترین و مدرن ترین لامپ ها در انواع مختلف با کیفیتی عالی و قیمتی مقرون به صرفه هستند.

  • محصولات الکتریکی

اگر محصولات الکتریکی با برند ایران زمین را در فروشگاه های لوازم الکترونیکی مشاهده کردید، حتما آن ها را خریداری کنید. نمایندگی لامپ ایران زمین، تنها در زمینه پخش لامپ فعالیت نمی کند؛ بلکه این شرکت قادر است تمامی محصولات الکتریکی اعم از پریز، کلید برق، کنتور، تابلو برق، فیوز های متنوع و کلید های مینیاتوری را به بهترین شکل ممکن به دست مصرف کنندگان برساند. ناگفته نماند که تمامی محصولات الکتریکی ایران زمین به دلیل کیفیت بالا، دارای ضمانت و گارانتی بی قید و شرط هستند.

  • انواع کابل

طبق نظر سنجی متخصصان و مهندسان برق، کابل هایی که با برند ایران زمین عرضه می شوند، از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. نمایندگی ایران زمین، در عرصه پخش برترین و خالص ترین کابل های مسی در کشور نیز فعالیت گسترده ای دارد و قادر به تامین کابل تمامی عمده و خرده فروشان و حتی ارگان های دولتی همچون مخابرات هستند. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، محصولات الکتریکی ایران زمین در کشور حرف اول را می زنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر قصد خرید ملزومات الکتریکی یا سیستم روشنایی منزل را دارید، حتما برند ایران زمین را خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

یکی از مهم ترین مزایای پخش عمده لامپ به صورت متنوع، کاهش تعداد واسطه ها و افزایش قیمت است. در مدت های نه چندان دور، افراد زیادی وجود داشتند که به عنوان واسطه بین مشتریان و تولید کنندگان قرار می گرفتند و سود کلانی را نصیب خود می نمودند؛ در چنین شرایطی، قیمت ملزومات الکتریکی به ویژه لامپ همیشه در حال افزایش بود. اما امروزه خوشبختانه شرکت های بسیار زیادی از جمله هدایت گستر وجود دارند تا بتوانند تمامی ملزومات الکتریکی علی الخصوص انواع لامپ ها را، با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه و با کیفیتی تضمینی به دست مصرف کنندگان برسانند.

نیاز شرکت ها برای پخش عمده لامپ
یکی از مهم ترین نیاز شرکت های تولید و وارد کننده در کشور، نمایندگی های مجاز و معتبر در سراسر کشور است. شرکت های تولید یا وارد کننده به تنهایی نمی توانند محصولات خود را به فروش برسانند؛ از این رو، شرکت های معتبر و بزرگی همچون هدایت گستر در این صحنه وجود دارند تا بتوانند محصولات الکتریکی را از شرکت های تولید کننده و وارد کننده با قیمتی مناسب دریافت کنند و آن را با قیمتی مقرون به صرفه و عالی به دست مصرف کنندگان برسانند. به همین دلیل است که طرفداران شرکت های معتبر پخش عمده لامپ همچون هدایت گستر، همیشه در حال افزایش هستند.
پخش عمده لامپ پروسه طولانی مدتی را طی می کند تا به دست مشتریان برسد. از این رو شرکت های معتبری همچون هدایت گستر، تلاش می کنند تا این فرآیند را کوتاه کنند تا قیمت محصولات الکتریکی اعم از لامپ ها کاهش یابند و دست دلال ها از معامله کنده شود.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

انواع لامپ حبابی در اشکال مختلف موجود هستند. شکل مناسب می تواند سبک و طراحی داخلی خانه شما را تکمیل کند. لوستر قدیمی در خانه دارید؟ پس بهترین مدل لامپ های حبابی برای شما، لامپ های شمعی یا زاویه ای شکل را انتخاب کنید. اگر یک چراغ آویز مدرن دارید، یک لامپ کروی را انتخاب نمایید. محبوب ترین اشکال انواع لامپ حبابی شامل لامپ حبابی استاندارد، لامپ شمعی، لامپ اشکی، لامپ مارپیچ، لامپ پهن بشقابی و لامپ کپسولی کوچک است. برای خرید انواع لامپ های حبابی با بهترین کیفیت می توانید با ما تماس بگیرید.

 

خرید عمده لامپ حبابی
تنوع لامپ های حبابی به شدت زیاد است. به همین دلیل مصرف کننده برای تامین روشنایی مکان های مختلف، مجبور به خرید عمده لامپ حبابی می شود و در کنار این موضوع، مسئله تامین مغازه ها و نمایندگی های لامپ های حبابی را نیز در نظر بگیرید. با این شرایط، خرید عمده لامپ حبابی برای این دسته از افراد یکی از مقرون به صرفه ترین حالت های تامین محصول لامپی خواهد بود.

 

ویژگی های لامپ حبابی

لامپ های حبابی دارای ظاهری همچون لامپ های رشته ای قدیمی هستند و دارای پوسته ای به رنگ سفید هستند. این نوع لامپ، دارای یک صفحه مدار مجهز به ترانزیستور های مقاوم و لامپ های ال ای دی بسیار ریز است؛ در قسمت پایین مدار، یک مبدل برق حاوی تعدادی خازن، دیود و یک ترانس است تا بتواند برق 220 ولت شهر را برای تغذیه مدار دیود نور دهنده به 3.8 ولت تبدیل نماید. جالب است بدانید بر روی لامپ های حبابی یک محافظ به شکل یک حباب از جنس پلاستیک وجود دارد تا از اجزای الکتریکی در برابر رطوبت و گرد و غبار محافظت کند.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

انواع لامپ های حبابی که امروزه تولید می شود می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: لامپ حبابی ال ای دی ،لامپ حبابی اس ام دی، لامپ حبابی دیواری، لامپ حبابی سقفی، لامپ حبابی سنسوردار، لامپ حبابی پایه دار، لامپ حبابی استوانه ای، لامپ حبابی ایستاده.

لامپ های حبابی از نظر تکنولوژی دارای انواع و اقسام هستند که می توان به صورت زیر دسته بندی کرد: لامپ رشته ای که از نظر قیمت ارزان و با توان های مختلف به بازار عرضه می شود دارای نور زرد و سفید است. لامپ هالوژنی که بر اساس گاز هالوژن و نور سفید و روشنی و نسبت به رشته ای تابش بالاتری دارد. لامپ فلوئورسنت همان لامپ های کم مصرفی هستند که مصرف برق کمتر از لامپ های رشته ای دارند و طول عمر بیشتر در حدود 10 برابر را دارند واستفاده از آن بیشتر در چراغ ها و لوستر هاست. لامپ تخلیه تحت فشار HID درحالی نور بیشتری ساطع می کند و طول عمر بالا دارد و خود دارای 3 نوع متال هالید، نوع بخار جیوه و سدیم فشار بالاو پایین در بازار وجود دارد اما شاخص CRI آن کم است و بیشتر قابل استفاده در فضاهای باز نظیر پارک و محیط های خارجی است.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()