نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ ها دنیای شگفت انگیزی دارند و هر کدام می توانند به نوبه خودشان، در انواع مختلف با کاربردهای متنوع، طراحی و تولید شوند. از این رو، تولید کنندگان بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع لامپ و همچنین اعطای نمایندگی لامپ در ایران فعالیت می نمایند. البته نمایندگی های لامپ به گونه ای است که افراد فعال در این زمینه قادر هستند که نمایندگی تولیدی های خارج از ایران را نیز، در داخل ایران داشته باشند و آن ها را به فروش برسانند.

در ادامه قصد داریم درباره انواع نمایندگی لامپ در ایران صحبت کنیم، با هم بررسی کنیم که نمایندگی انواع لامپ در ایران و الا در کل دنیا، چه لامپ هایی را می تواند ارائه دهد و وظیفه نمایندگی فروش لامپ چیست و تا چه اندازه می تواند مسئولیت مشکلات احتمالی پیش آمده برای لامپ ها را برطرف سازد.



:: برچسب‌ها: نمایندگی لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

تولیدی لامپ یا همان کارخانه لامپ، یکی از مهم ترین بسترهایی است که می تواند انواع لامپ را به کمک انواع تجهیزات پیشرفته تولید لامپ، طراحی و تولید کرده و به بازار عرضه نماید. در یک تولیدی انواع لامپ، فرآیندهای زیادی صورت می گیرد که نهایتاً به تولید انواع لامپ در حجم های خیلی زیادی ختم می شود. عموماً اگر به یک تولیدی انواع لامپ رفته باشید، متوجه خواهید شد که در صرفاً در واحد تولید و اجرای طرح لامپ مورد نظر، خیلی کم پیش می آید که از نیروی انسانی با تعداد نفرات زیاد استفاده شود و دلیل این موضوع نیز چیزی نیست جز قابلیت اجرا و مونتاژ لامپ، فقط و فقط به وسیله دستگاه های تخصصی، نه نیروی انسانی!

در یک مرکز تولیدی لامپ، خیلی از قطعات مربوط به لامپ هستند که به صورت آماده خریداری می شوند و خیلی ها نیز در کارخانه های مختلف، طراحی و تولید می گردند. با توجه به این موارد، در اکثر تولیدی های لامپ، شما می توانید شاهد مونتاژ نهایی محصول باشید که عموماً این بخش نیز توسط دستگاه انجام می شود و کاری نیست که از دست نیروی انسانی بر بیاید. به همین دلیل است که معمولاً در این بخش ها تنها از یک نیروی انسانی به عنوان ناظر استفاده می گردد. در انتها ابعاد مختلف این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با مواردی همچون ویژگی های تولیدی یک لامپ خوب، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: تولیدی لامپ , تولیدی لامپ ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()