نوشته شده توسط : هدایت گستر

به لامپ های حبابی، لامپ های رشته ای و یا لامپ های التهابی نیز گفته می شوند. با توجه به این موضوع که لامپ های رشته ای، نور خاص خودشان را با ماهیت خاص خودشان تولید می کنند، این لامپ ها برای ایجاد فضاهای کلاسیکی که مملو از نور گرم لامپ حبابی یا همان لامپ رشته ای بود، یکی از بهترین انتخاب ها خواهند بود. لامپ های حبابی رشته ای، معمولاً مصرف بالایی دارند و به همین دلیل بهتر است برای مکان هایی استفاده شوند که نیاز به تامین نور دائمی ندارند، مکان هایی مانند اتاق آبگرمکن، اتاق تاسیسات یا اتاق زیر شیروانی و انواع انباری ها و غیره، می توانند از این لامپ ها برای روشنایی موقت خود استفاده نمایند.

به طور متوسط، طول عمر لامپ های حبابی رشته ای تقریباً 1000 ساعت است و هر چقدر این لامپ ها کمتر روشن و خاموش شوند، طول عمر آن ها بیشتر شده و قابلیت های بهتری برای مصرف کننده خواهند داشت. به طور کلی، لامپ های ال ای دی، یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی یک فضا هستند، اما با این حال، هستند افرادی که لامپ های حبابی و رشته ای، انتخاب آن ها برای ایجاد یک فضا با نوردهی خاص و ویژه می باشد. در نهایت نیاز دانستیم تا اشاره کنیم که گاهی اوقات انواع لامپ های ال ای دی و سایر لامپ ها نیز می توانند شمایل حبابی داشته باشند که طبیعتاً با توجه به ماهیت ساخت لامپ، کاربرد آن تعیین می گردد.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ حبابی , خرید لامپ حبابی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

هالوژن های سقفی، دسته از لامپ های هالوژنی هستند که معمولاً بر روی سقف کار می شوند و می توانند به صورت توکار و یا روکار مورد استفاده قرار گیرند. به طور کلی، ساختمان لامپ های هالوژن از یک رشته تنگستن که در یک محفظه‌ تشکیل شده اند که آن محفظه با گازهای بی ‌اثر و کمی هالوژن از قبیل برم یا ید پر شده است. معمولاً وقتی انرژی الکتریسیته به هالوژن داخل لامپ می رسد ، باعث می شود این گاز گرم شود و گرمای ناشی از هالوژن باعث گرم شدن سیم تنگستن شده و در نهایت، نور سفید رنگی از این رشته سیم ساطع می گردد.

مهم ترین چیز در ساختمان تمامی لامپ هالوژنی، از جمله هالوژن های سقفی، مقدار گاز هالوژن موجود در داخل لامپ است. کم یا زیاد بودن این گاز رابطه مستقیمی با کارکرد لامپ و سلامت آن دارد. به همین دلیل تاکید بر آن است تا در ساختن این مدل لامپ ها، میزان هالوژن موجود در آن ها، در حد یک استاندارد باشد. لامپ های هالوژن سقفی معمولاً با دو محفظه ساخته می شوند و دلیل این موضوع هم این است که به دلیل کوچک بودن کلیت ساختمان لامپ و نزدیکی حباب با رشته تنگستن و گرمای ناشی از انرژی الکتریسیته، شیشه محفظه، خیلی بیشتر گرم می شود و به خاطر جلوگیری از خطرات احتمالی، از دو محفظه شیشه ای در ساختمان لامپ استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: قیمت هالوژن , قیمت لامپ هالوژن , قیمت هالوژن سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

ه لامپ های حبابی می توانند انواع بسیار مختلفی داشته باشند. گاهی اوقات منظور از لامپ حبابی همان لامپ های رشته ای قبلی است و گاهی اوقات نه؛ منظور لامپی است که به صورت حبابی ساخته شده. با این اوصاف می توانیم لامپ حبابی را به دو دسته بسیار بزرگ تقسیم کنیم که شامل لامپ حبابی smd یا همان لامپ حبابی اس ام دی و لامپ حبابی led یا همان لامپ حبابی ال ای دی می شوند.  این دو دسته کلی ترین دسته بندی است که لامپ های حبابی می توانند در آن قرار گیرند. اما در کنار این دو دسته بندی کلی می توانیم به انواع دیگر لامپ های حبابی مانند لامپ حبابی دیواری، لامپ حبابی سقفی، لامپ حبابی سنسوردار، لامپ حبابی پایه دار، لامپ حبابی استوانه ای و لامپ حبابی ایستاده نیز اشاره نماییم که هر کدام بر حسب کاربردی که برایشان تعریف شده، نوع جدیدی از لامپ های حبابی را ایجاد می کنند. 



:: برچسب‌ها: لامپ حبابی , قیمت لامپ حبابی ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

این لامپ ها با توجه به نوع استقرار در محیط های مختلف، به دو دسته بزرگ و کلی، چراغ های روکار و چراغ های پنلی توکار تقسیم می شوند که تنها تفاوت آن ها در نحوه نصب و راه اندازی آن هاست. اما این مورد تنها دسته بندی نیست که لامپ های پنلی در آن قرار می گیرند. چراغ های پنلی با توجه به وظیفه و نوع نورپردازی که برای آن ها تعریف می شوند، می توانند انواع مختلفی داشته باشند. مثلاً یکی از انواع لامپ پنلی، لامپ های پنلی اداری هستند که معمولاً یکی از گران قیمت ترین انواع لامپ پنلی هم معرفی می گردند. این لامپ ها با توجه به کاربردشان، در ابعاد بزرگ تری طراحی شده و قدرت نورپردازی بالاتری دارند، با توجه به این موضوع، تعداد کمتری از این مدل لامپ ها در فضاهای اداری مورد استفاده قرار میگیرند. یا مثلاً یکی دیگر از مواردی که می تواند موجبات وجه تمایز و دسته بندی و انواع لامپ های ال ای دی را فراهم کند، میزان وات تعریف شده برای لامپ مورد نظر می باشد. پس متوجه شدیم که لامپ های پنلی، خودشان از انواع لامپ های بسیار متنوع در بازار محصولات روشنایی به حساب می آیند. 



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ پنلی , خرید لامپ پنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()