نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های حبابی می توانند انواع بسیار مختلفی داشته باشند. گاهی اوقات منظور از لامپ حبابی همان لامپ های رشته ای قبلی است و گاهی اوقات نه؛ منظور لامپی است که به صورت حبابی ساخته شده. با این اوصاف می توانیم لامپ حبابی را به دو دسته بسیار بزرگ تقسیم کنیم که شامل لامپ حبابی smd یا همان لامپ حبابی اس ام دی و لامپ حبابی led یا همان لامپ حبابی ال ای دی می شوند. این دو دسته کلی ترین دسته بندی است که لامپ های حبابی می توانند در آن قرار گیرند. اما در کنار این دو دسته بندی کلی می توانیم به انواع دیگر لامپ های حبابی مانند لامپ حبابی دیواری، لامپ حبابی سقفی، لامپ حبابی سنسوردار، لامپ حبابی پایه دار، لامپ حبابی استوانه ای و لامپ حبابی ایستاده نیز اشاره نماییم که هر کدام بر حسب کاربردی که برایشان تعریف شده، نوع جدیدی از لامپ های حبابی را ایجاد می کنند.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ حبابی , خرید لامپ حبابی بزرگ , بهترین لامپ حبابی کوچک ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توانیم برای این نوع از لامپ ها تعریف کنیم، کیفیت نوری بسیار بالا می باشد. این عبارت به این معناست که شما به راحتی می توانید با کمک این لامپ ها، یک منبع نور با قابلیت توزیع یکنواخت نور داشته باشید که از کیفیت نوردپردازی بسیار بالایی نیز برخوردار است.
دومین مزیت استفاده از لامپ پنلی، طول عمر بالای آن ها است. این لامپ های پنلی یکی از بهترین گزینه هایی هستند که شما می توانید بر روی آن ها به عنوان یک منبع نورپردازی با طول عمر بالا حساب کنید.
صرفه جوی در مصرف انرژی، سومین مزیت این مدل لامپ ها تعریف می شود. این لامپ ها را دوست دار محیط زیست تعریف می کنند و این عبارت به این معناست که لامپ های پنلی، یکی از کم مصرف ترین انواع لامپ ها معرفی می شوند.
علاوه بر صرفه جویی در انرژی، صرفه جویی در هزینه ها را نیز می توانیم یکی دیگر از مزیت های لامپ های پنلی معرفی نماییم.
و مزیت آخر، انعطاف زیاد این لامپ ها برای استفاده در محیط ها و طراحی های داخلی متنوع ، عنوان خواهد شد.



:: برچسب‌ها: لامپ پنلی , قیمت لامپ پنلی , خرید لامپ پنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ حبابی به صورت کاملاً دقیق صحبت کنیم، حقیقتا تلاش بی فایده ای را پیش خواهیم گرفت، چرا که قیمت لامپ های حبابی به صورت دقیق، به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد. یعنی ما هرگز نمی توانیم یک قیمت ثابت را به عنوان قیمت لامپ های حبابی در نظر بگیریم؛ چرا که این قیمت بر اساس فاکتورهای خاصی توسط صنف و یا خود کارخانه های تولید لامپ، تعیین می شود؛ و می تواند بر اثر نوسانات ارزی مختلف نیز، دائما در حال تغییر باشد.

به طور کلی باید خدمت تان عرض کنیم که لامپ های حبابی انواع بسیار بسیار تنوعی دارند که هر کدام از این انواع نیز با توجه به ابعاد، شکل ظاهری، کاربرد، میزان توان و قدرت نوردهی و انعطاف مدل آن و حتی بسته بندی و برند تولید کننده لامپ، قیمت گذاری می شوند! می بینید؟! تغییر هر کدام از این موارد می تواند بر روی قیمت نهایی لامپ حبابی تاثیر بسیار زیادی بگذارد. بنابراین قیمت لامپ حبابی مجموعه ای از فاکتورهای متغیر و مختلف است که بر اساس شرایط بازار و برندها تعیین می گردد.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ حبابی , خرید لامپ حبابی بزرگ , انواع لامپ حبابی در هدایت گستر ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

به لامپ های حبابی، لامپ های رشته ای و یا لامپ های التهابی نیز گفته می شوند. با توجه به این موضوع که لامپ های رشته ای، نور خاص خودشان را با ماهیت خاص خودشان تولید می کنند، این لامپ ها برای ایجاد فضاهای کلاسیکی که مملو از نور گرم لامپ حبابی یا همان لامپ رشته ای بود، یکی از بهترین انتخاب ها خواهند بود. لامپ های حبابی رشته ای، معمولاً مصرف بالایی دارند و به همین دلیل بهتر است برای مکان هایی استفاده شوند که نیاز به تامین نور دائمی ندارند، مکان هایی مانند اتاق آبگرمکن، اتاق تاسیسات یا اتاق زیر شیروانی و انواع انباری ها و غیره، می توانند از این لامپ ها برای روشنایی موقت خود استفاده نمایند.

به طور متوسط، طول عمر لامپ های حبابی رشته ای تقریباً 1000 ساعت است و هر چقدر این لامپ ها کمتر روشن و خاموش شوند، طول عمر آن ها بیشتر شده و قابلیت های بهتری برای مصرف کننده خواهند داشت. به طور کلی، لامپ های ال ای دی، یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی یک فضا هستند، اما با این حال، هستند افرادی که لامپ های حبابی و رشته ای، انتخاب آن ها برای ایجاد یک فضا با نوردهی خاص و ویژه می باشد. در نهایت نیاز دانستیم تا اشاره کنیم که گاهی اوقات انواع لامپ های ال ای دی و سایر لامپ ها نیز می توانند شمایل حبابی داشته باشند که طبیعتاً با توجه به ماهیت ساخت لامپ، کاربرد آن تعیین می گردد.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ حبابی , قیمت لامپ حبابی کوچک , قیمت لامپ حبابی 30وات ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

ساده ترین سوال که می تواند درباره فروش لامپ ال ای دی مطرح شود این است که لامپ ال ای دی چیست؟ همان طور که در ابتدای محتوا نیز به آن اشاره کردیم، لامپ های ال ای دی ، یک از انواع لامپ ها هستند که روشنایی خود را از طریق دیودهای نورافشان تامین می نمایند. اما چرا به این لامپ ها، لامپ های ال ای دی می گویند و اصلاً معنای عبارت "ال ای دی" چیست؟ LED یا ال ای دی، مخفف عبارت Light emitting diode می باشد که این عبارت با جمله" دیود ساطع‌ کننده نور" تعریف می شود. در واقع دیودهایی که در لامپ های ال ای دی به کار می روند، همان دیودهای نیمه هادی هستند که وجه تمایز آن ها با سایر دیودها این است که وقتی جریان الکتریکی از آن ها عبور می کند، مقداری از انرژی آن ها صرف تابش نور می گردد.

لامپ های ال ای دی کارایی بالایی دارند و به دلیل طول عمر بالا و مصرف انرژی خیلی کم، یکی از لامپ های بسیار مقرون به صرفه معرفی می شوند که خیلی از کشورها، مردم را ملزم به استفاده از این لامپ ها می کنند. یکی از مشکلاتی که در ابتدا، در طی کار با لامپ های ال ای دی مطرح می شد، رنگ نور آن ها بود و حالا این مشکل از طریق تغییر در ساختار فیزیکی و مواد تشکیل‌ دهنده LED رفع شده و نور در رنگ‌ ها و شدت ‌های مختلف و با طول موج مشخص با رنگ های کاملاً خالص، از طریق این لامپ ها ساطع می گردد.

جالب است بدانید که اکثر تجهیزات روشنایی دارای پرتوهای مادون قرمز و فرابنفش هستند که این پرتوها می تواند برای سلامتی انسان ضرر داشته باشد. اما لامپ های ال ای دی این چنین نیستند و این پرتوها را از خودشان ساطع نمی کنند. کما اینکه لامپ های ال ای دی به چشم انسان و محیط زیست آسیب نمی رسانند و تقریباً می توانیم ان ها یکی از بی خطرترین تجهیزات روشنایی برای محیط معرفی نماییم. انرژی که لامپ های ال ای دی برای ارائه روشنایی مصرف می کنند در مقایسه با سایر لامپ های روشنایی به شدت کم تر است و اصلا یکی از دلایل پرطرفدار بودن این لامپ ها نیز همین موضوع می باشد.



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی , فروش لامپ ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

شرایط اعطای نمایندگی لامپ عموماً برای هر برند با یکدیگر فرق می کند، اما معمولاً یک سری شرایط استاندارد و اولیه است که برای اعطای نمایندگی به تمامی متقاضین تعریف می شود. البته در برخی از مواقع، خیلی از مجموعه های تولید انواع لامپ، با توجه به یک سری فاکتورهای مختلف، می توانند در برخی از بندهای تعریف شده در لیست شرایط اعطای نمایندگی فروش لامپ، اغماض کنند. با توجه به این که لامپ ها تنوع بسیار زیادی دارند، هر نمایندگی لامپ ابتدای باید بداند که دوست دارد در زمینه تامین چه نوع لامپی از چه برندی و در کجا همکاری کند. با تسلط بر این موضوع، فعالیت در زمینه ذکر شده راحت تر خواهد بود.

این شرایط را در قسمت زیر ملاحظه می کنید:

  • اولین چیزی که برند مورد نظر برای اعطای نمایندگی بر روی آن تاکید می کند، بررسی پروانه کسب از صنف مورد نظر می باشد. همچنین برخورداری از سابقه و حسن شهرت در زمینه محصولات روشنایی، می تواند یکی از شرایط اعطای نمایندگی لامپ به یک متقاضی باشد.
  • مورد دومی که مورد بررسی قرار می گیرد، مکانی است که باید برای ارائه و فروش محصولات برند مورد نظر، انتخاب شود و در نظر گرفته شود. متقاضی ملزم است که از سند مالکیت، سرقفلی یا قرارداد چند ساله در مکان مناسب در شهر و فضای کافی جهت عاملیت برخوردار باشد. البته خیلی از برندها هم هستند که متراژ خاصی را برای مکان نمایندگی تعریف می کنند و خوب، این هم می تواند یکی از شرایط تعریف شده برای اعطای نمایندگی لامپ باشد.
  • یکی از اتفاقاتی که عموماً بین نمایندگی ها و خود شرکت ها و تولید کننده ها رخ می دهد، خرید نمایندگی از کارخانه به صورت امانی و بدون پرداخت پول و یا چکی می باشد. این موضوع در همکاری های این چنینی امری بسیار بدیهی تعریف می شود اما شرط برند مورد نظر برای اعطای نمایندگی در این بند معمولاً باید در شرایطی تعریف شود که متقاضی بتواند اعتبارات و تضامین مالی لازم مانند ضمانت نامه بانکی و سند ملکی معتبر برای خریدهای امانی را ارائه دهد. چون در غیر این صورت، عملاً نمی تواند اعتماد مجموعه و برند مورد نظر را برای ارائه محصول به صورت امانی، جلب نماید.
  • یکی از بندهای شرایط اعطای نمایندگی لامپ که قابل اغماض هم می باشد، این است که متقاضی دریافت نمایندگی بتواند خیال مجموعه را از بابت وجود انبار و وسیله نقلیه مناسب جهت انبارش و توزیع محصول در محدوده فعالیت جمع کند.
  • متقاضی نمایندگی باید در نظر داشته باشد که در راستای تحقق اهداف تعریف شده مجموعه و برند مورد نظر فعالیت کند. البته این اهداف در قرارداد با توجه به پتانسیل فروش در منطقه تعریف می شوند. اما پایبندی به آن ها یکی از شروط لازم عقد قرارداد نمایندگی فروش لامپ می باشد.
  • در نهایت نیاز است که متقاضی و نماینده و یا مدیر مجموعه برند تولید لامپ مورد نظر، طی یک جلسه حضوری و یا غیر حضوری اما معتبر، رایزنی های نهایی را انجام دهند و در صورت توافق، اعطای نمایندگی لامپ، تحقق یابد.


:: برچسب‌ها: نمایندگی لامپ , نمایندگی لامپ در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

همان طور که ابتدای محتوا نیز خدمت تان عرض کردیم، لامپ های پنلی انواع مختلفی دارند و با توجه به طرح و شکل و کاربردی که برای شان در کارخانه و زمان طراحی و تولید، در نظر گرفته می شود، می توانند قیمت خاص خودشان را داشته باشند. ذکر یک سری مبالغ ثابت با عنوان قیمت لامپ پنلی، طبیعتاً امری به دور از منطق تلقی می شود. چرا که عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت لامپ های پنلی تاثیر بگذارند.

مثلا خیلی از لامپ های پنلی، با کاربردهای اداری و در ابعاد بزرگ تر طراحی شده اند که طبیعتاً این لامپ ها قیمت بالاتری به نسبت لامپ های پنلی دارند که طراحی ساده و تر و جمع و جورتری به نسبت سایر پنل ها دارند. نام برند سازنده لامپ، جنس دنه، میزان مصرف و هزار و یک عامل دیگر وجود دارند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم می توانند بر روی لیبل نهایی قیمت لامپ های پنلی تاثیر بگذارند. البته لازم است بدانید که با توجه به نوسانات ارزی و مشکلات تحریم، این قیمت ها دائما در حال تغییر می باشند.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ پنلی , لامپ پنلی , خرید لامپ پنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()