نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

یکی از راههای مناسب برای انتخاب لامپ پنلی میزان انرژی مصرفی که بر حسب لومن بر وات سنجیده می شود باید بررسی شود میزان نور دهی که به اصطلاح شارنوری گفته میشود در محیط ها و مکان های مختلف متفاوت است .میزان نورتولیدی بیشتر اگر درازای توان کمتری صورت گیرد می توان میزان بهره وری بالایی دریافت کرد.

علاوه بر میزان نور دریافتی مناسب هر چه این نور بیشتر شود از حالت نور طبیعی خارج می شود و سبب دید نامناسب و آزار و اذیت چشم بویژه در محل هایی از جمله محل های درس و تدریس و محل های بیمارستانی می شود .یکی از علت هایی که مورد بررسی باید قرار بگیرد نور خیرگی لامپ است که بعلت انعکاس نور در داخل لامپ بوجود می آید اما این میزان نه تنها فقط بستگی به لامپ ندارد بلکه به محیط قرار گیری لامپ ،پس زمینه محل نصب لامپ و محل دید افراد نیز مربوط می شود.

تنوع در لامپ های پنلی در واقع به علت محیط نصب این نوع لامپ ها دارد بطور معمول و بیشتر پنل های سقفی را به شکل مربعی یا مستطیلی دیده ایم و پنل های دایره ای در ابعادبزرگتر بصورت آویزان و کوچکتر هم توکار وهم روکار مورد استفاده قرار می گیرند .پنل EDGE لایت و بک لایت ها نیز به علت زاویه ی تابش نور که درنوع اول نور از دور پنل وارد و در سطح پنل پخش می شود و دیگری نور از پشت پنل می تابد و در سطح پخش می شود که در در نوع بک لایت می توان در عمق های بسیار زیاد مورد استفاده قرار گیرد.لامپ های سه حالته دورنگ نیز یکی از لامپ ها با تکنولوژی SMD است که در محیط های بدون رطوبت موداستفاده قرار می گیرد .

 



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ پنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسزایی بر روی قیمت لامپ های ال ای دی دارد، نوع مدار درون آن ها است. لامپ های ال ای دی، دارای چندین نوع مختلف مدار دارند که هر کدام دارای لامپ های ال ای دی یا دیود های نور دهنده متنوعی هستند و توان مصرفی هر کدام نیز متفاوت است. دیود های نوری که درون لامپ های ال ای دی قرار دارند دارای انواع مختلفی همچون اس ام دی، فیلامنت و ...... هستند. که مناسب ترین آن ها از لحاظ قیمت، دیود های اس ام دی است.

یکی دیگر از عواملی که نقش بسزایی بر روی قیمت لامپ های ال ای دی دارد، نوع لامپ است. به طور کلی، لامپ های ال ای دی به سه دسته سی او دی، فیلامنت و اس ام دی تقسیم می شوند. لامپ های ال ای دی اس ام دی، رند بازار هستند و از قیمت بسیار مناسب و طول عمر بالایی برخوردار هستند. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند. پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ های ال ای دی در انواع مختلف، به وبسایت های معتبر مراجعه نمایید.

لامپ ال ای دی LED یکی از پرطرفدارترین انواع لامپ ها در بین مصرف کنندگان هستند. این لامپ ها همان طور که از نامشان پیداست از دیودهای نورافشان تشکیل شده اند و زمانی نوردهی دارند که جریان الکتریسیته به این دیودها برسد. به طور کلی خود واژه LED نیز مخفف عبارت Light Emitting Diode و به معنای دیود نورافشان می باشد. کیفیت این لامپ ها بسیار بالا است و معمولاً طول عمر بسیار زیادی دارند و از مصرف انرژی کمی نیز برخوردار هستند. تجمع این ویژگی ها در کنار یکدیگر باعث می شود تا لامپ های ال ای دی یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی محیط های مختلف باشند.



:: برچسب‌ها: hedayatgostar ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

لامپ محصول بسیار حساسی است که ممکن است خیلی راحت، ضرر و خسارت مالی زیادی را به تولید کننده تحمیل نماید. به همین دلیل تمامی بخش ها و مرحله های مختلف تولید لامپ، مواردی هستند که می توانند بر روی تعریف ویژگی های تولید یک لامپ خوب تاثیر بگذارند. طبیعتاً یک تولیدی لامپ خوب، باید کیفیت محصول را در اولویت کار خود قرار دهد. یک لامپ اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، خیلی راحت می تواند آسیب ببیند و از بین برود. خصوصاً رعایت کیفیت در قیمت بدنه لامپ، از هر بخش دیگری مهم تر خواهد بود. یک تولیدی خوب لامپ باید خدمات و سرویس های پس از فروش خوبی نیز برای مشتریان خود تعریف کند تا مشتری بتواند با خیال راحت و شرط ضمانت محصول تا یک محدوده زمانی مشخصی، خرید خود را از تولیدی لامپ انجام دهد. همین طور استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک نیز، یکی دیگر از اصول کار یک تولیدی خوب لامپ می باشد.

پخش لامپ از تولیدی
تمامی تولیدی ها، کار پخش عمده لامپ را خودشان یا توسط نمایندگی های معتبر انجام می دهند. این موضوع به صرفه ترین و بهترین کاری است که یک تولیدی لامپ می تواند برای گسترده تر کردن کار خود در قسمت های مختلف شهر و یا کشور خود انجام دهد. بسیاری از تولیدی های لامپ هم هستند که برای پخش لامپ از تولیدی و به ازای خریدی که مشتری از آن ها به صورت عمده انجام می دهد، یک سری امتیازات خاص را در نظر می گیرند. پخش لامپ از تولیدی و یا نمایندگی های آنها این امکان را فراهم می کند که تولید کننده مستقیماً بتواند با مشتری ارتباط بگیرد و طبیعتاً این ارتباط در طول زمان می تواند، عمیق تر و با کیفیت تر شود.



:: برچسب‌ها: تولیدی لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 | نظرات ()