نوشته شده توسط : هدایت گستر

همان طور که نام آن ها پیداست، هالوژن های سقفی، دسته از لامپ های هالوژنی هستند که معمولاً بر روی سقف کار می شوند و می توانند به صورت توکار و یا روکار مورد استفاده قرار گیرند. به طور کلی، ساختمان لامپ های هالوژن از یک رشته تنگستن که در یک محفظه‌ تشکیل شده اند که آن محفظه با گازهای بی ‌اثر و کمی هالوژن از قبیل برم یا ید پر شده است. معمولاً وقتی انرژی الکتریسیته به هالوژن داخل لامپ می رسد ، باعث می شود این گاز گرم شود و گرمای ناشی از هالوژن باعث گرم شدن سیم تنگستن شده و در نهایت، نور سفید رنگی از این رشته سیم ساطع می گردد.

مهم ترین چیز در ساختمان تمامی لامپ هالوژنی، از جمله هالوژن های سقفی، مقدار گاز هالوژن موجود در داخل لامپ است. کم یا زیاد بودن این گاز رابطه مستقیمی با کارکرد لامپ و سلامت آن دارد. به همین دلیل تاکید بر آن است تا در ساختن این مدل لامپ ها، میزان هالوژن موجود در آن ها، در حد یک استاندارد باشد. لامپ های هالوژن سقفی معمولاً با دو محفظه ساخته می شوند و دلیل این موضوع هم این است که به دلیل کوچک بودن کلیت ساختمان لامپ و نزدیکی حباب با رشته تنگستن و گرمای ناشی از انرژی الکتریسیته، شیشه محفظه، خیلی بیشتر گرم می شود و به خاطر جلوگیری از خطرات احتمالی، از دو محفظه شیشه ای در ساختمان لامپ استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: قیمت هالوژن , قیمت لامپ هالوژن , خرید لامپ هالوژن ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

حتماً تا به امروز واژه نمایندگی محصولات مختلف را شنیده اید، عموماً نمایندگی ها یکی از انواع فروشگاه های انواع لامپ از تولیدی های بزرگ لامپ هستند که در نقاط مختلف یک شهر و یا در شهرهای مختلف یک کشور و در شعبات مختلف فعالیت می کنند تا بتوانند محصول مورد نظر را که در اینجا منظور لامپ است، به دست مشتریان و متقاضیان برند مربوطه برسانند. نمایندگی لامپ می تواند تنها محصولات یک برند لامپ را داشته باشد و یا می تواند در زمینه فروش انواع لامپ، تولید برندهای مختلف نیز فعالیت کند. همه چیز بستگی به ظرفیت بودجه، موقعیت جغرافیایی نمایندگی و از همه مهم تر شرایطی است که برندهای مختلف برای اعطای نمایندگی ذکر می کنند.

بله کارخانه ها و برندهای مختلف تولید لامپ، عموماً برای اعطای نمایندگی خود به مجموعه های مختلف، یک سری شرایط خاص را تعریف می کنند که متقاضی موظف است که بر طبق همان شرایط تعریف شده، شرایط را برای همکاری با مجموعه ذکر شده فراهم سازد. این شرایط نه تنها برای دریافت نمایندگی لامپ، بلکه برای دریافت هر نمایندگی دیگری نیز تعریف می شود و عموماً اکثر در یک قالب استاندارد و با توجه به ویژگی های و خواص محصول تعریف می گردد.

نمایندگی های فروش لامپ می توانند در هر شهری و در هر منطقه ای از یک شهر قرار داشته باشند. لامپ ها از آن دسته محصولاتی هستند که خیلی دیر، تاریخ انقضای آن ها سر می رسد، بنابراین یکی از گزینه های بسیار به صرفه برای افرادی خواهد بود که یک سرمایه ثابت و تقریباً زیاد دارند و قصد دریافت نمایندگی یک محصول را دارند. نمایندگی فروش لامپ عموماً مسئولیت خیلی خاصی را نباید به دوش بکشد و عموماً جبران ضررات و مشکلات وارده به لامپ، بر عهده برند و یا کارخانه تولیدی لامپ خواهد بود. نماینده صرفاً در این بین، نقش یک واسطه را دارد که محصول را به دست مشتری و متقاضی می رساند. در واقع نمایندگی انواع لامپ را می توانیم به نوعی سرمایه گذار نیز معرفی نماییم.



:: برچسب‌ها: نمایندگی لامپ در اصفهان , نمایندگی لامپ هدایت گستر ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

  • لامپ رشته ای:

این نوع لامپ ها یکی از قدیمی ترین انواع لامپ ها هستند که امروزه معمولاً مانند قبل مورد استفاده قرار نمی گیرند. نور این لامپ ها، بسیار درخشان و قوی است و از گرمای خاصی نیز برخوردار می باشد. امروزه از لامپ های رشته ای تنها برای ایجاد یک فضای نوستالژیک و کلاسیک استفاده می شود.

  • لامپ های LED SMD :

این لامپ ها یکی از پرکاربردترین انواع لامپ هستند که به دلیل به کار بردن تکنولوژی SMD در آن ها، از طول عمر و بازدهی بسیار بالایی برخوردار می باشند. در واقع بهتر است بگوییم که از کنار هم قرارگرفتن تعداد زیادی لامپ کوچک SMD، نوری مناسبی در انواع لامپ های ال ای دی این چنین ایجاد می شود. این دسته از لامپ ها قابلیت پخش نور بسیار بالایی دارند و امروزه کارخانه های تولید لامپ، لامپ های حبابی و شمعی زیادی با این تکنولوژی، طراحی و تولید می نمایند.

  • انواع لامپ های فلورسنت فشرده:

مصرف انرژی این لامپ ها به نسبت بسیار پایین است و در کنار این مصرف انرژی بسیار کم، عمر بسیار طولانی نیز دارند. کاربرد این لامپ ها مانند لامپ های رشته ای است اما همان طور که گفتیم نور لامپ های رشته ای نوری گرم است ولی این نوع لامپ ها نور با تناژ سرد ایجاد می کنند. این لامپ ها در دسته لامپ های جیوه ای قرار می گیرند و با اینکه مقدار جیوه به کار رفته در ساختار آن ها بسیار کم است، اما باز هم باید در زمان استفاده از آن ها، مراقبت های لازم را به عمل آورد.

  • لامپ ‌های LED فیلامنتی:

به این لامپ ها، لامپ های LED رشته‌ ای نیز گفته می شود و به این دلیل این نام بر روی آن ها گذاشته شده که ظاهر این لامپ ها شباهت بسیار زیادی به لامپ های رشته ای کلاسیک دارد. اما این لامپ ها به طور کلی از مجموعه‌ LED های ریز کنار هم قرار داده شده تشکیل می شوند. افرادی که برای طراحی داخلی شکل ظاهری لامپ ها برایشان اهمیت زیادی دارد، می تواند از این لامپ های فیلامنتی برای تامین نور داخلی فضای خود استفاده نمایند.

لامپ هالوژن:
نوری که از این لامپ ساطع می شود، نوری سفید و مشابه نور طبیعی روز است. این لامپ ها مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و حقیقتا استفاده از یکی از آن ها برای تامین نور فضا کفایت نخواهد کرد.

لامپ های LED:
شاید باورتان نشود اما لامپ های ال ای دی حدود بیست سال عمر می کنند و از مقرون به صرفه ترین لامپ های موجود محسوب می شوند. نور این لامپ ها به صورت کاملاً مستقیم و تند می باشد و این لامپ ها جزو پرطرفدارترین انواع لامپ در بازار امروز می باشند.



:: برچسب‌ها: فروش انواع لامپ , فروش انواع لامپ کم مصرف , فروش انواع لامپ حبابی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

همه می دانیم که لامپ ها محصولات بسیار متنوع و بسیار حساسی هستند. فروش عمده لامپ، از بهترین و پرسودترین روش های فروش لامپ در این صنعت محسوب می شود. مجموعه ها و مغازه ها و نمایندگی های مختلفی وجود دارند که عموماً کارشان فروش عمده انواع لامپ است. البته با توجه به انقضا دار بودن خود لامپ، امکان اینکه این محصول برای مصارف خانگی به فروش عمده برسد، امری کاملا بعید خواهد بود. اما با این حال، اکثر مغازه دارها و یا افرادی که در حال راه اندازی مجموعه های مختلف تجاری و صنعتی، رستورانی و غیره هستند، نیاز دارند تا این لامپ ها را از یک منبع بسیار موثق و قابل اعتماد خریداری نمایند.

خیلی از کارخانه ها هستند که برای سود بیشتر و کسب اعتبار بیشتر، فروش عمده لامپ را به روش های مختلف اینترنتی و یا حضوری انجام می دهند. با توجه به این موضوع ذکر شده، یکی از بهترین ها و معتبرترین آن ها برای فروش عمده انواع لامپ، کارخانه های تولید لامپ می باشند که اگر مسیری غیر از فروش عمده را نیز در پی گیرند، هرگز به سود زیاد و موفقیت در مسیر تولید انواع لامپ نخواهند رسید.



:: برچسب‌ها: فروش عمده لامپ , فروش عمده لامپ کم مصرف , فروش عمده لامپ led ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 این لامپ ها با توجه به نوع استقرار در محیط های مختلف، به دو دسته بزرگ و کلی، چراغ های روکار و چراغ های پنلی توکار تقسیم می شوند که تنها تفاوت آن ها در نحوه نصب و راه اندازی آن هاست. اما این مورد تنها دسته بندی نیست که لامپ های پنلی در آن قرار می گیرند. چراغ های پنلی با توجه به وظیفه و نوع نورپردازی که برای آن ها تعریف می شوند، می توانند انواع مختلفی داشته باشند. مثلاً یکی از انواع لامپ پنلی، لامپ های پنلی اداری هستند که معمولاً یکی از گران قیمت ترین انواع لامپ پنلی هم معرفی می گردند. این لامپ ها با توجه به کاربردشان، در ابعاد بزرگ تری طراحی شده و قدرت نورپردازی بالاتری دارند، با توجه به این موضوع، تعداد کمتری از این مدل لامپ ها در فضاهای اداری مورد استفاده قرار میگیرند. یا مثلاً یکی دیگر از مواردی که می تواند موجبات وجه تمایز و دسته بندی و انواع لامپ های ال ای دی را فراهم کند، میزان وات تعریف شده برای لامپ مورد نظر می باشد. پس متوجه شدیم که لامپ های پنلی، خودشان از انواع لامپ های بسیار متنوع در بازار محصولات روشنایی به حساب می آیند. 



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ پنلی , قیمت لامپ پنلی سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

طبیعتاً نه تنها در کارخانه لامپ، بلکه در هر کارخانه ای، مهم ترین بخش، خط تولید است. با توجه به بررسی های انجام شده، خیلی کم پیش می آید که در خط تولید انواع لامپ در کارخانه، از نیروی انسانی زیادی کمک گرفته شود. چرا که اکر مراحل تولید لامپ و اتصال اجزا، به واسطه دستگاه های تخصصی و خاصی انجام می شود که بسیار هم دقیق هستند. تجهیزات و مواد اولیه در هر خط تولید کارخانه، با توجه به لامپ تولید شده، می توانند با یکدیگر متفاوت باشند.

به عنوان مثال برای تولید یک لامپ روشنایی کم مصرف در یک کارخانه، بخش های مختلف مانند ایستگاه های لحیم کاری، خط مونتاژ لامپ ال ای دی، چاپگر خمیر لحیم SMT، راننده پیچ، خط مونتاژ لامپ ۱۲ Meld، خط تولید صفحه SMT، خط لامپ ۱۲ LED میلی متر، خط برای اطمینان از کیفیت بالا، اجاق گاز با جریان هوای گرم، محوطه یکپارچه سازی، تجزیه و تحلیل روشنایی، دستگاه های پانچ اتوماتیک کلاه بزرگ لامپ با عملکرد تست، فیدرهای اضافه برای دستگاه انتخاب و مکان و دستگاه کامل تجهیزات LED وجود دارند که اکثر این بخش ها نیز تنها به یکی نیروی انسانی ناظر احتیاج دارند و معمولاً تمام اتوماتیک خواهند بود.

حالا همان طور که بارها در محتوا به این موضوع اشاره کردیم، هر کدام از این بخش ها و دستگاه ها با توجه به نوع لامپ تولید شده، می توانند با یکدیگر تفاوت داشته باشند و اصلاً به همین دلیل است که ترجیح کارخانه ها برای تولید لامپ، تمرکز بر روی یک نوع لامپ است.



:: برچسب‌ها: کارخانه لامپ , کارخانه لامپ در اصفهان , کارخانه لامپ کم مصرف , کارخانه لامپ led ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

قبل از اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ اس ام دی صحبت کنیم، شاید بهتر باشد که ابتدا توضیح دهیم که این لامپ چیست؟ چه ویژگی هایی دارد و چگونه کار می کند؟ SMD را می توانیم مخفف عبارت لاتین Surface Mount Devices معرفی کنیم که این عبارت به معنای “قطعات نصب سطحی” می باشند؛ البته قطعاتی که از تکنولوژی SMT نیز برخوردار هستند. تکنولوژی ساخت تراشه های SMD، یک تکنولوژی بود که توسط دانشمندان بر روی لامپ های ال ای دی، پیاده سازی شد و زمینه را برای تولید لامپ های بسیار کارآمدتر، با تنوع رنگ بیشتر، وضوح بالاتر، حجم بسیار کمتر و زاویه دید گسترده تر مهیا نمود.

اما مهم ترین ویژگی که در این لامپ ها لحاظ شده بود، موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی بود. در واقع این لامپ ها از آن دسته لامپ هایی هستند که شما می توانید به عنوان یک لامپ مقرون به صرفه از آن ها استفاده نمایید. نام گذاری لامپ اس ام دی معمولاً به صورت اعداد دو رقمی انجام می شود که این اعداد، نشان دهنده سایز چیپ ال ای دی می باشند. نام هایی مانند 2835, 3528, 3020, 3030, 3535, 3014, 4014, 5050, 5060, 5730، از رایج ترین نام هایی هستند که برای نام این لامپ ها انتخاب می شوند.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ اس ام دی , خرید لامپ اس ام دی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

قیمت هالوژن سقفی، مسئله ای است که اکثر افرادی که به دنبال تامین روشنایی منزل و یا مجموعه تجاری و یا صنعتی خود از طریق لامپ های هالوژنی هستند، به آن نیاز دارند. اما قبل از اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ هالوژن سقفی صحبت کنیم، ابتدا نیاز است که بدانیم اصلاً هالوژن سقفی چه نوع لامپی است، چه ویژگی ها و قابلیت ها و امکاناتی دارد و چگونه می تواند نور تامین کند. به طور کلی، هالوژن ها انواع مختلفی دارند که هالوژن های سقفی تنها یک بخشی از این تنوع را تشکیل می دهد. هالوژن های سقفی از جمله تجهیزات نوری بسیار پرطرفدار در بین مصرف کنندگان می باشند.

هالوژن های سقفی کاربردهای خیلی متنوعی دارند ولی چیزی که درباره تمامی هالوژن های سقفی صادق است، این است که امکان ندارد که شما از یک هالوژن سقفی برای نوردهی فضای خاصی استفاده کنید، حالا هر چقدر که آن فضا کوچک و جمع و جور باشد. به همین ترتیب، هالوژن ها معمولاً در تعداد خیلی بالا استفاده می شوند و یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی داخلی فضاها مختلفی خواهند بود که به نورهای یک دست با زاویه نورافشانی خیلی ملایم و اما تقریباً گسترده احتیاج دارند.



:: برچسب‌ها: قیمت هالوژن , قیمت لامپ هالوژن , قیمت لامپ هالوژن سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

قبل از اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ کم مصرف و موارد تاثیرگذار بر روی آن برایتان صحبت کنیم، ابتدا بهتر است که اصلاً بدانیم لامپ های کم مصرف چه نوع لامپ هایی هستند، ساختمان آن ها چگونه است و از چه چیزهایی تشکیل شده اند و در چه مواردی کاربرد دارند. دانستن این اطلاعات به ما کمک می کند تا این لامپ ها و ابعاد مختلف کار با آن ها را بهتر و بیشتر بشناسیم و در نهایت بتوانیم عوامل تاثیر گذار و تعیین کننده قیمت لامپ های کم مصرف را تشخیص دهیم و بر آن ها تسلط کافی داشته باشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این موارد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لامپ کم مصرف چیست؟
به لامپ های کم مصرف، لامپ فلورسنت فشرده نیز گفته می شود. این لامپ ها از خانواده لامپ های فلورسنت هستند که اتفاقاً در اکثر مکان های مسکونی و غیر مسکونی نیز کاربردهای خیلی زیادی دارند. تکنولوژی ساخت این مدل از لامپ ها بر اساس تخلیه الکتریکی گازی انجام شده و عموما کیفیت و بازده بالا، جزو بارزترین ویژگی های این مدل لامپ ها شمرده می شوند.

تحت تأثیر قرار دادن بخار جیوه موجود در گاز آرگون، باعث ایجاد یک نوع پلاسما می شود که این پلاسما از خود پرتو فرابنفش تولید می کند که این پرتو تحت تاثیر ماده فلورسنت موجود در ساختمان لامپ، به نور مرئی تبدیل می شود و نوردهی لامپ از همین واکنش و مسیر انجام می شود. لامپ های کم مصرف، ابعاد کوچکی دارند و به دلیل همین ابعاد کوچک، انعطاف خیلی بالایی در کارکرد برای مصرف کننده خواهند داشت. به طور کلی این لامپ از اجزایی مانند اتصال دهنده به سوکت برق، الکترود، مدار ترنسفورمر و لوله های شیشه ای با روکش فسفر داخلی ساخته شده است.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ کم مصرف , قیمت لامپ کم مصرف ایران زمین ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

همان طور که می دانید لامپ ها محصولات بسیار متنوعی هستند. از این رو و با توجه به تنوع این محصولات، نمونه بسیار مختلفی از لیست قیمت لامپ نیز با توجه به فاکتورهای مختلفی در اختیار متقاضیان و خریداران لامپ قرار می گیرد که این لیست قیمت، بر اساس فاکتورهای مختلفی می تواند تعیین شود. با این حال، هر چقدر هم لیست قیمت های لامپ، متنوع و مختلف باشد، به صرفه بودن و یا به صرفه نبودن آن، کاملاً به مکانی بستگی دارد که شما خرید خود را از آنجا انجام می دهید. مثلاً کارخانه های تولید لامپ، یک لیست قیمت مخصوص خود کارخانه دارند؛ واسطه ها و نمایندگی های مجاز لامپ نیز می توانند یک لیست قیمت خاص خودشان را به مشتری ارائه کنند و فروشندگان جزئی نیز به مراتب از همین روال الگوبرداری می کنند و لیست قیمت برای لامپ های خودشان را به مشتری ارائه می دهند.

روال ذکر شده با توجه به وجود واسطه ها و تعیین حاشیه سود هر کدام برای خودشان، یک امر بسیار رایج و معمولی می باشد. چرا که طبیعتاً هر تامین کننده باید با توجه به شرایط خود، قیمت نهایی لامپ و محصول خود را اعلام نماید. اما این موضوع را نیز در نظر بگیرید که ارائه لیست قیمت لامپ، موضوعی است که با توجه به حاشیه سود در نظر گرفته شده برای هر واسطه و فروشنده، باید از یک سری تکامل استاندارد و مورد تایید صنف، پیروی کند. در ادامه به شرح اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت انواع لامپ خواهیم پرداخت.



:: برچسب‌ها: لیست قیمت لامپ , لیست قیمت لامپ ایران زمین , لیست قیمت لامپ شوان ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

نه تنها خرید عمده لامپ، بلکه خرید هر محصولی به صورت عمده می تواند مزیت ها و ویژگی های خاص خودش را داشته باشد. اکثر مجموعه ها و مغازه های عرضه کننده انواع لامپ، خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند. البته بهتر است بگوییم که این مجموعه های فروش مجبورند که خرید لامپ عمده را انجام دهند تا بتوانند نیاز بازار را تامین نمایند.

جالب است بدانید که خرید عمده لامپ می تواند از جاهای مختلفی انجام شود. مثلاً یکی از رایج ترین مکان هایی که خرید لامپ عمده از آن جا به مقدار بسیار زیادی انجام می شود، کارخانه های تولید لامپ می باشد. خیلی از مغازه دارها و مجموعه های فروش لامپ، ترجیح می دهند تا خرید خود را مستقیماً از خود کارخانه ها انجام دهند. در واقع تنها تحت این شرایط است که این مجموعه ها قادر خواهند بود که فروش استانداردتر با سود بهتر و بیشتری داشته باشند. در ادامه قصد داریم تا درباره خرید عمده انواع لامپ و مزیت های و ابعاد مختلف دیگر آن برایتان صحبت کنیم. از این رو پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این موارد، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لامپ , خرید عمده لامپ کم مصرف , خرید عمده لامپ ایران زمین ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

در این محتوا تصمیم داریم تا درباره قیمت لامپ پنلی صبحت کنیم. اما قبل از اینکه بخواهیم ببینیم که قیمت لامپ های پنلی چقدر است و چه چیزهایی می تواند بر روی آن تاثیر بگذارد، ابتدا ببینیم که اصلا لامپ پنلی چیست و برای چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد. از لامپ های پنلی، معمولاً برای ایجاد شرایط نوری بهتر با مصرف انرژی کمتر استفاده می شوند. در واقع لامپ های پنلی، همان لامپ های ال ای دی هستند که در روش جدیدتری ارائه شده اند و طراحی و ساختار خاص خودشان را دارند. همه شما برای یک بار هم شده، انواع لامپ پنلی را در سقف مکان های مختلف تجاری، اداری، مسکونی و حتی کافه و انواع رستوران ها دیده اید.

مهم ترین بخش لامپ های پنلی، قاب آلومینیومی سبک وزنی است که در سه لایه برای آن ها تعبیه شده که این لایه ها شامل چیپ‌ های LED، صفحه هدایت‌کننده نور و دیفیوزر می باشند که در کنار هم، مانع از مصرف انرژی بالای لامپ می شوند. لامپ های پنلی می توانند در انواع و اشکال مختلفی طراحی و تولید شوند. این لامپ ها امروزه به شدت مورد توجه متقاضیان لامپی قرار گرفته اند و نقش موثر و زیادی را در طراحی داخلی مکان های مختلف ایفا می کنند. در ادامه درباره این لامپ ها و عوامل موثر بر قیمت لامپ پنلی، بیشتر خواهیم خواند.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ پنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

خیلی ها تمایل دارند تا بدانند که قیمت لامپ حبابی چقدر است و چگونه می توانند انواع لامپ حبابی را خریداری نمایند. اما قبل از اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ های حبابی صحبت کنیم، بهتر است بدانیم که لامپ های حبابی چه نوع لامپ هایی هستند و اصلاً چه کاربردی دارند و چرا از لامپ های حبابی استفاده می شود؟ لامپ های حبابی یکی از اولین لامپ هایی بودند که اختراع شدند و حقیقتاً نام این لامپ ها نیز بر اساس طرح شیشه و حبابی که دور آن قرار گرفته است، انتخاب شد. ساختار لامپ های حبابی ساختار بسیار ساده است. عموماً اکثر کارخانه های تولید لامپ، می توانند این لامپ را تولید و عرضه نمایند.

البته که در ابتدا، لامپ های حبابی تنها به صورت رشته ای تولید می شدند اما اکنون تکنولوژی تولید انواع لامپ به جایی رسیده که ما انواع مختلف و با کیفیتی از لامپ های حبابی را می توانیم در بازار تجهیزات روشنایی مشاهده نماییم. طبیعتاً هر کدام از آن ها نیز قیمت خاص خودشان را دارند که این قیمت با توجه به کاربرد و ویژگی های در نظر گرفته شده برای آن ها در نظر گرفته شده است. در ادامه درباره این موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ حبابی ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

کارخانه لامپ یکی از جذاب ترین کارخانه های تولیدی در دنیا می باشد. عموماً هر کارخانه ای، با توجه به دستگاه ها و تکنولوژی که از آن برخوردار است، می تواند انواع مختلفی از لامپ ها را طراحی، تولید و روانه بازار نماید. کارخانه تولید کننده لامپ می تواند تنها در زمینه تولید یک محصول فعالیت کنند و در همان زمینه خودشان را برند کنند و یا می توانند محصولات مختلفی از انواع لامپ را تولید و روانه بازار نمایند. از این رو، خیلی از انواع کارخانه های لامپ هم وجود دارد که برای ارتقا و گسترش ابعاد مختلف کار خود در بازار داخلی و حتی خارجی، با برندهای معروف دنیا، به همکاری می پردازند تا بتوانند به این روش، تنوع بیشتری را در محصولات خود ایجاد نمایند.

مهم ترین اصل در عملکرد یک کارخانه لامپ، حفظ کیفیت و تاکید بر آن در تولید است. همان طور که خودتان می دانید، لامپ، محصول حساسی است، بنابراین حفظ کیفیت آن، یکی از مهم ترین اصولی است که باید در یک کارخانه رعایت شود. به طور کلی لامپ از بخش های مختلفی تشکیل شده است. سرپیچ، فیوز، پایه، انواع رشته، سیم نگهدارنده رشته، حباب پرشده با گاز، سیم اتصال و غیره، همگی می توانند اجزای سازنده و تشکیل دهنده یک لامپ باشند که با توجه به نوع لامپ، با یکدیگر فرق خواهند داشت. در ادامه درباره بخش های مختلف کارخانه تولید لامپ، بیشتر برایتان توضیح خواهیم داد؛ پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این موارد، تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: کارخانه لامپ , کارخانه لامپ ایران زمین , کارخانه لامپ آروشا ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1400 | نظرات ()