نوشته شده توسط : هدایت گستر

یکی از موضوع هایی که قرار است ما امروز در مورد آن صحبت کنیم، قیمت لامپ اس ام دی شاخه ای می باشد. حال اگر شما هم به این موضوع علاقه مند هستید و دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید با ما تا انتهای این محتوا همراه باشید. امروزه پیشرفت های زیادی در صنعت نورپردازی و روشنایی به وجود آمده است. با پر رنگ شدن نقش لامپ های اس ام دی در زندگی روزمره ما، دست طراحان داخلی نیز برای ایجاد فضایی نورپردازی شده به اشکال مختلف، بسیار باز می باشد. یکی از این لامپ ها، اس ام دی شاخه ای نام دارد. معمولاً از این لامپ ها در نور پردازی دکوراسیون استفاده می کنند. اس ام دی شاخه ای از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. علاوه بر این، تنوع کلی این لامپ ها بسیار بالاست و اصلا یکی از دلایل پرطرفدار بودن این لامپ ها نیز همین موضوع تعریف می شود.

لامپ اس ام دی شاخه ای چیست؟
به طور کلی لامپ های اس ام دی شاخه ای، همان لامپ های ال ای دی متری هستند، که در بسیاری از نور پردازی ها از این نوع لامپ ها استفاده می شود. بر روی نوار آلومینیومی لامپ های ال ای دی شاخه ای، تعدادی از ال ای دی smd قرار گرفته اند که سبب می شوند استحکام آنها افزایش یابد و تبادل حرارتی مناسب با محیط به وجود بیاید. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این نوع لامپ بالا بودن تعداد رنگ و داشتن طول عمر طولانی نسبت به لامپ های شلنگی نیز می باشد. بالا بودن طول عمر این لامپ به دلیل با کیفیت بودن چیپ های smd و ساختار مناسب تبادل حرارتی خوب است که باعث می شود در دکوراسیون های داخلی و نور پردازی فضاهای مختلف مورد توجه قرار بگیرد. البته که این لامپ ها به دلیل نداشتن محافظ، ضد آب نیستند و از آن ها نمی شود در مکان های مرطوب و فضای باز استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ اس ام دی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

درباره خرید عمده لامپ های پنلی، محدودیت خاصی تعریف نخواهد شد چرا که مانند هر محصول دیگری، همیشه خرید عمده یکی از بهترین گزینه های موجود برای تامین آن محصول خواهد بود. اما لازم است این موضوع را بدانید که خرید عمده لامپ پنلی، تنها برای مغازه ها و یا نمایندگی ها اتفاق نمی افتد، بلکه خیلی از مردم در سطح مصارف عمومی، مثلاً برای تامین لامپ ها و روشنایی یک فضای بسیار بزرگ، نیاز پیدا می کنند که تعداد بالایی از این لامپ ها را خریداری نمایند که در چنین شرایطی، طبیعتاً بهترین کار، خرید عمده لامپ پنلی از نمایندگی ها و یا خود تامین کننده خواهد بود.

خرید عمده لامپ پنلی، مزیت های بسیار زیادی دارد که یکی از مهم ترین این مزیت ها، قیمت نهایی مقرون به صرفه تعریف می شود. طبیعتاً وقتی شما محصولی را از خود تامین کننده و یا به صورت عمده خریداری می کنید، تخفیف بیشتری را در قیمت نهایی محصول کسب خواهید کرد. از طرفی اگر این خرید بدون واسطه و مستقیما از کارخانه و یا وبسایت های فروشگاهی خود تامین کننده انجام شود، کم شدن دست واسطه ها در این بین، باعث کمتر شدن قیمت محصول خواهد شد.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لامپ پنلی , قیمت لامپ پنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

در ابتدا لامپ های هالوژنی در واقع لامپ هایی با رشته های تنگستنی بودند بدون هالوژن و معایبی نیز داشتند از جمله بزرگ بودن ،عمر کوتاه داشتن ،تابش نوری در حدود 10 لومن بروات ،دمای رنگ نوری تا 2800 کلوین و CRI زیر 100 ،اما بعداز بررسی و رفع آنها با اضافه شدن گاز های هالوژنی توانستند عمر لامپ را به بیش از 3هزار ساعت و تابش نوری را به بالای 30لومن بروات و ابعاد آن را کوچکتر،CRI را بالای 100 و دمای رنگ نوری را بالای 3300 کلوین ارتقاء بدهند. شرکت جنرال الکتریک اولین لامپ هالوژن را در سال 1959 تولید کرد در ابتدا از ید و بعداز مدتی برم نیز برای تولید لامپ هالوژن مورداستفاده قرار گرفت تمام این شرایط باعث شد تا ساخت لامپ های کوچک برای نورپردازی بهتر و نمایش بهتر رنگ ها استفاده شود .

در ادامه تفاوت های ساختاری این نوع لامپ ها را بیان می کنم :
دو نوع لامپ هالوژن سوزنی و غیر سوزنی است که نکته مهم اینجاست که دست آغشته به روغن در تماس با لامپ های سوزنی باعث کوتاه تر شدن عمرآنها می کند و هم چنین بدلیل وجود گازهای هالوژن سمی بعداز شکستن لامپ نباید با آن تماسی برقرار شود .



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ هالوژن , قیمت هالوژن , خرید لامپ هالوژن ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

همانطور که همه شما عزیزان می دانید امروزه به دلیل نوسانات ارزی بالا در بازار، قیمت هالوژن دور شیشه ای ثابت نیستند و دائم در حال تغییر می باشند. اما نکته ای مهم در قیمت هالوژن دور شیشه ای این است که این محصول در برابر کیفیت بالایی که دارد، از قیمت بسیار مناسب و بصرفه ای برخوردار می باشد. هالوژن های دور شیشه ای به دلیل داشتن قیمت متوسط و مناسب، تبدیل به گزینه ای عالی برای استفاده از آن برای مکان ها و فضاهای مختلف شده اند. این محصول کاربردی به راحتی در بازار یافت می شوند. شما عزیزان می توانید هالوژن های دور شیشه ای را با بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت در مغازه های فروش انواع لامپ ها و حتی در فروشگاه های فروش لوستر، خریداری نمایید.

علت نامگذاری لامپ کم مصرف هالوژن چیست ؟
همه ی ما با لامپ های هالوژن آشنایی داریم و امروزه برای زیباسازی سقف و نوردهی مناسب و جلوه دادن به اشیاء از این نوع لامپ ها بسیار استفاده می کنیم اما ساختار این نوع لامپ و نحوه ی عملکرد آن شاید برای شما جالب باشد به صورتیکه لامپ هالوژن لامپ رشته است که دارای گازهای فشرده و خنثی از جمله گازهای هالوژن بنام های ید و برم است و رشته تنگستن موجود با اتصال ولتاژ گازهای هالوژن رشته تنگستن را گرم می کنند و همین باعث تولید نور سفید می شود .

هر لامپ هالوژن با مقداری از گاز پر می شود اما اگر ولتاژ اعمال شده زیاد باشد و باعث تبخیر بیش از اندازه تنگستن شود ولامپ سیاه می شود و اگر تبخیر کم شود و هالوژن بیش از اندازه باشد لامپ می شکند. چرخه ی تبخیرتنگستن و ته نشین شدن آن باعث بالا رفتن عمر لامپ می شود و بخاطر نزدیک بودن تنگستن به حباب لامپ گرما و داغی بیشتری نسبت به لامپ های التهابی احساس می شود که از دومحافظ برای حفاظت استفاده می شود. در مقایسه ی جالب به جهت بررسی تابش نوری هالوژن ها، تابش یک لامپ هالوژن خودرو در اندازه کوچک با لامپ التهابی بزرگ 100 وات برابری می کند .



:: برچسب‌ها: قیمت هالوژن , خرید لامپ هالوژن ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های ال ای دی کوچک از گذشته تا به امروز در تجهیزات الکترونیکی در بین مردم مورد استفاده قرار گرفته است. نکته جالبی که در ساخت این مدل لامپ ها امروز رعایت می شود، قابلیت متمرکز کردن نور آن ها در یک نقطه می باشد. متریال ساخت این نوع لامپ ها معمولاً از مواد اولیه با مقاومت بالا انتخاب می شود. و همین موضوع باعث می شود که به سختی شکسته شود. یکی از مزایای این محصول می تواند این باشد که این نوع لامپ ها معمولاً نورهای ماورای بنفش تولید نمی کنند و همین موضوع می تواند باعث شود که از آن ها در موزه ها و همچنین ویترین اشیای گران قیمت استفاده شود. لامپ های ال ای دی کوچک بهترین انتخاب برای چراغ های راهنما و چراغ های داخلی خودرو ها هستند. زیرا نور و درخشندگی این لامپ ها به شدت بالا است.

عوامل موثر بر قیمت لامپ ال ای دی کوچک
عوامل موثر بر قیمت لامپ ال ای دی کوچک می توانند بسیار گسترده و متنوع باشند. کما اینکه لامپ های ال ای دی مانند سایر لامپ ها قیمت معینی ندارد و بر اثر عواملی مختلف قیمت این محصول، بالا و پایین می شود. از جمله مهم ترین عواملی که می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت لامپ ال ای دی کوچک تاثیر بگذارند، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

  • قیمت خریدار و نمایندگی لامپ های ال ای دی
  • نوع و مدل لامپ های ال ای دی
  • اندازه و ابعاد لامپ های ال ای دی
  • برند سازنده لامپ
  • نوع بسته بندی لامپ های ال ای دی
  • استایل فیزیکی لامپ
  • و ...

در نهایت باید خدمت تان عرض کنیم که قیمت لامپ ال ای دی کوچک، به مراتب از لامپ های معمولی بالاتر است. اما چیزی که برای مصرف کننده اهمیت دارد، کیفیت و مقاومت بالا و پایین بودن مصرف انرژی این مدل لامپ هاست.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ ال ای دی , خرید لامپ ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

شرایط اعطای نمایندگی لامپ عموماً برای هر برند با یکدیگر فرق می کند، اما معمولاً یک سری شرایط استاندارد و اولیه است که برای اعطای نمایندگی به تمامی متقاضین تعریف می شود. البته در برخی از مواقع، خیلی از مجموعه های تولید انواع لامپ، با توجه به یک سری فاکتورهای مختلف، می توانند در برخی از بندهای تعریف شده در لیست شرایط اعطای نمایندگی فروش لامپ، اغماض کنند.  با توجه به این که لامپ ها تنوع بسیار زیادی دارند، هر نمایندگی لامپ ابتدای باید بداند که دوست دارد در زمینه تامین چه نوع لامپی از چه برندی و در کجا همکاری کند. با تسلط بر این موضوع، فعالیت در زمینه ذکر شده راحت تر خواهد بود. 
 
این شرایط را در قسمت زیر ملاحظه می کنید:
  • اولین چیزی که برند مورد نظر برای اعطای نمایندگی بر روی آن تاکید می کند، بررسی پروانه کسب از صنف مورد نظر می باشد. همچنین برخورداری از سابقه و حسن شهرت در زمینه محصولات روشنایی، می تواند یکی از شرایط اعطای نمایندگی لامپ به یک متقاضی باشد.
  • مورد دومی که مورد بررسی قرار می گیرد، مکانی است که باید برای ارائه و فروش محصولات برند مورد نظر، انتخاب شود و در نظر گرفته شود. متقاضی ملزم است که از سند مالکیت، سرقفلی یا قرارداد چند ساله در مکان مناسب در شهر و فضای کافی جهت عاملیت برخوردار باشد. البته خیلی از برندها هم هستند که متراژ خاصی را برای مکان نمایندگی تعریف می کنند و خوب، این هم می تواند یکی از شرایط تعریف شده برای اعطای نمایندگی لامپ باشد.
  • یکی از اتفاقاتی که عموماً بین نمایندگی ها و خود شرکت ها و تولید کننده ها رخ می دهد، خرید نمایندگی از کارخانه به صورت امانی و بدون پرداخت پول و یا چکی می باشد. این موضوع در همکاری های این چنینی امری بسیار بدیهی تعریف می شود اما شرط برند مورد نظر برای اعطای نمایندگی در این بند معمولاً باید در شرایطی تعریف شود که متقاضی بتواند اعتبارات و تضامین مالی لازم مانند ضمانت نامه بانکی و سند ملکی معتبر برای خریدهای امانی را ارائه دهد. چون در غیر این صورت، عملاً نمی تواند اعتماد مجموعه و برند مورد نظر را برای ارائه محصول به صورت امانی، جلب نماید.
  • یکی از بندهای شرایط اعطای نمایندگی لامپ که قابل اغماض هم می باشد، این است که متقاضی دریافت نمایندگی بتواند خیال مجموعه را از بابت وجود انبار و وسیله نقلیه مناسب جهت انبارش و توزیع محصول در محدوده فعالیت جمع کند.
  • متقاضی نمایندگی باید در نظر داشته باشد که در راستای تحقق اهداف تعریف شده مجموعه و برند مورد نظر فعالیت کند. البته این اهداف در قرارداد با توجه به پتانسیل فروش در منطقه تعریف می شوند. اما پایبندی به آن ها یکی از شروط لازم عقد قرارداد نمایندگی فروش لامپ می باشد.
  • در نهایت نیاز است که متقاضی و نماینده و یا مدیر مجموعه برند تولید لامپ مورد نظر، طی یک جلسه حضوری و یا غیر حضوری اما معتبر، رایزنی های نهایی را انجام دهند و در صورت توافق، اعطای نمایندگی لامپ، تحقق یابد. 


:: برچسب‌ها: نمایندگی لامپ در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های ال ای دی انواع مختلفی دارند که هر کدام نیز با توجه به نوع خود، کاربرد خاصی برایشان تعریف شده است. لامپ ال ای دی حبابی، لامپ ال ای دی فیلامنتی، لامپ ال ای دی طرح گل، لامپ ال ای دی هالوژنی، لامپ LED شمعی، لامپ LED وال واشر Wall Washer، لامپ LED ریسه ای شلنگی و نواری، پنل های ال ای دی از جمله رایج ترین انواع لامپ های ال ای دی می باشند. این لامپ ها معمولاً برای ایجاد نور مخفی، القای رنگ، حمام، آشپزخانه و انوع مکان های مختلف دیگر در واحد های مسکونی و غیر مسکونی، مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این لامپ ها به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کاهش مصرف انرژی که دارند، طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان خواهند داشت.

به طور کلی لامپ های ال ای دی از اجزایی مانند بدنه، ال ای دی، خنک کننده، حباب لامپ، درایور، سرامیک و سرپیچ تشکیل شده اند. در واقع این اعضا تقریباً در تمامی مدل های لامپ های ال ای دی یکسان می باشد. این لامپ ها نقش بسیار موثری را در بهینه سازی مصرف انرژی برق و کاهش هزینه های قبوض ایفا می کنند و به دلیل نور سفیدی که ساطع می کنند، یکی از نمونه های مورد علاقه طراحان داخلی برای تامین روشنایی محیط محسوب می شوند. به هر حال، صرفه جویی انرژی در سیستم های روشنایی تمامی ساختمان ها با هر کاربردی، یکی از مهم ترین موارد مصرف این نوع لامپ ها عنوان شده است.



:: برچسب‌ها: لامپ ال ای دی , خرید لامپ ال ای دی , قیمت لامپ ال ای دی , فروش لامپ ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

طبیعتاً نه تنها در کارخانه لامپ، بلکه در هر کارخانه ای، مهم ترین بخش، خط تولید است. با توجه به بررسی های انجام شده، خیلی کم پیش می آید که در خط تولید انواع لامپ در کارخانه، از نیروی انسانی زیادی کمک گرفته شود. چرا که اکر مراحل تولید لامپ و اتصال اجزا، به واسطه دستگاه های تخصصی و خاصی انجام می شود که بسیار هم دقیق هستند. تجهیزات و مواد اولیه در هر خط تولید کارخانه، با توجه به لامپ تولید شده، می توانند با یکدیگر متفاوت باشند.

به عنوان مثال برای تولید یک لامپ روشنایی کم مصرف در یک کارخانه، بخش های مختلف مانند ایستگاه های لحیم کاری، خط مونتاژ لامپ ال ای دی، چاپگر خمیر لحیم SMT، راننده پیچ، خط مونتاژ لامپ ۱۲ Meld، خط تولید صفحه SMT، خط لامپ ۱۲ LED میلی متر، خط برای اطمینان از کیفیت بالا، اجاق گاز با جریان هوای گرم، محوطه یکپارچه سازی، تجزیه و تحلیل روشنایی، دستگاه های پانچ اتوماتیک کلاه بزرگ لامپ با عملکرد تست، فیدرهای اضافه برای دستگاه انتخاب و مکان و دستگاه کامل تجهیزات LED وجود دارند که اکثر این بخش ها نیز تنها به یکی نیروی انسانی ناظر احتیاج دارند و معمولاً تمام اتوماتیک خواهند بود.

حالا همان طور که بارها در محتوا به این موضوع اشاره کردیم، هر کدام از این بخش ها و دستگاه ها با توجه به نوع لامپ تولید شده، می توانند با یکدیگر تفاوت داشته باشند و اصلاً به همین دلیل است که ترجیح کارخانه ها برای تولید لامپ، تمرکز بر روی یک نوع لامپ است.



:: برچسب‌ها: کارخانه لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

حتماً تا به امروز واژه نمایندگی محصولات مختلف را شنیده اید، عموماً نمایندگی ها یکی از انواع فروشگاه های انواع لامپ از تولیدی های بزرگ لامپ هستند که در نقاط مختلف یک شهر و یا در شهرهای مختلف یک کشور و در شعبات مختلف فعالیت می کنند تا بتوانند محصول مورد نظر را که در اینجا منظور لامپ است، به دست مشتریان و متقاضیان برند مربوطه برسانند. نمایندگی لامپ می تواند تنها محصولات یک برند لامپ را داشته باشد و یا می تواند در زمینه فروش انواع لامپ، تولید برندهای مختلف نیز فعالیت کند. همه چیز بستگی به ظرفیت بودجه، موقعیت جغرافیایی نمایندگی و از همه مهم تر شرایطی است که برندهای مختلف برای اعطای نمایندگی ذکر می کنند.

بله کارخانه ها و برندهای مختلف تولید لامپ، عموماً برای اعطای نمایندگی خود به مجموعه های مختلف، یک سری شرایط خاص را تعریف می کنند که متقاضی موظف است که بر طبق همان شرایط تعریف شده، شرایط را برای همکاری با مجموعه ذکر شده فراهم سازد. این شرایط نه تنها برای دریافت نمایندگی لامپ، بلکه برای دریافت هر نمایندگی دیگری نیز تعریف می شود و عموماً اکثر در یک قالب استاندارد و با توجه به ویژگی های و خواص محصول تعریف می گردد.

نمایندگی های فروش لامپ می توانند در هر شهری و در هر منطقه ای از یک شهر قرار داشته باشند. لامپ ها از آن دسته محصولاتی هستند که خیلی دیر، تاریخ انقضای آن ها سر می رسد، بنابراین یکی از گزینه های بسیار به صرفه برای افرادی خواهد بود که یک سرمایه ثابت و تقریباً زیاد دارند و قصد دریافت نمایندگی یک محصول را دارند. نمایندگی فروش لامپ عموماً مسئولیت خیلی خاصی را نباید به دوش بکشد و عموماً جبران ضررات و مشکلات وارده به لامپ، بر عهده برند و یا کارخانه تولیدی لامپ خواهد بود. نماینده صرفاً در این بین، نقش یک واسطه را دارد که محصول را به دست مشتری و متقاضی می رساند. در واقع نمایندگی انواع لامپ را می توانیم به نوعی سرمایه گذار نیز معرفی نماییم.



:: برچسب‌ها: نمایندگی لامپ در اصفهان , نمایندگی لامپ ایران زمین ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

این لامپ ها در سقف خانه، اتاق کارتان و مکان های دلخواهتان به راحتی قابل نصب است. این محصول در فروشگاه های لوستر و لامپ به راحتی قابل خریداری هستند. یکی از ویژگی های مهم لامپ های حبابی سقفی کیفیت آن و همچنین قدرت روشنایی بالای آن است. یک یا دو لامپ حبابی سقفی می تواند مکان تقریباً وسیعی را روشن کند و مشکل نور را بر طرف کند. همچنین این لامپ ها انرژی کمی مصرف می کنند به همین دلیل بسیاری از افراد بعد از پرس و جو راجب باکیفیت ترین و با دوام ترین لامپ ها سراغ لامپ حبابی سقفی می آیند و این محصول را خریداری می کنند‌.

عمر بالای لامپ های حبابی سقفی باعث شده است این محصول جزو پر فروش ترین نوع لامپ قرار بگیرد. یکی از چندین ویژگی لامپ حبابی سقفی، توانایی نور پردازی مناسب در خانه و یا فضاهای دیگر است و شما عزیزان می توانید مطابق با سلیقه خود آنها را خریداری کنید و از آن استفاده کنید. یکی از خصوصیات لامپ های حبابی سقفی با دوام بودن است‌. شما بعد از خریداری و نصب لامپ های حبابی سقفی خیالتان از نسوختن آن راحت باشد زیرا تولید کنندگان لامپ ها در تلاش اند این محصول را با بهترین کیفیت و بصرفه ترین قیمت به دست شما عزیزان برسانند.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ حبابی بزرگ , قیمت لامپ حبابی در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

خوب؛ حتماً می دانید که هر چقدر تنوع یک محصول زیادتر باشد، لیست قیمت ارائه شده برای آن نیز طولانی تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت لامپ، شامل فاکتورهای زیادی می شوند که هر کدام به نوبه خود یک عامل تعیین کننده قیمت برای محصول مورد نظر خواهند بود. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لامپ، برند و کارخانه تولیدکننده لامپ می باشد. به هر حال کارخانه های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع لامپ فعالیت می کنند. یادتان باشد که هر چقدر کیفیت کار یک کارخانه بالاتر باشد، به مراتب آن کارخانه معروف تر و محصول آن کارخانه مطرح تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که یک سری کارخانه ها به صورت یک برند معتبر در زمینه تولید لامپ کار کنند که این برند، صد در صد، تاثیر زیادی بر روی قیمت لامپ خواهد گذاشت.

مورد بعدی، نوع و مدل لامپ است. لامپ ها به اشکال مختلفی طراحی و تولید می شوند و علاوه بر طرح کلی لامپ و شکل آن، ویژگی های فنی آن نیز می تواند یکی از عوامل موثر بر قیمت لامپ باشد. در کنار این موارد، ولتاژ لامپ و توان تعیین شده برای آن نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لامپ هستند. فاکتورهایی که هر چقدر مقدار تعریف شده برای آن ها بیشتر باشد، قیمت لامپ نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت. در کل باید خدمت تان عرض کنیم که ریز به ریز جزئیات و مشخصات فنی یک لامپ می تواند به صورت مستقیم و حتی غیر مستقیم بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. شاید باورتان نشود اما مسئله ای مانند بسته بندی محصولی مانند لامپ نیز می تواند تعریف کننده قیمت نهایی برای محصول باشد.



:: برچسب‌ها: لیست قیمت لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()