نوشته شده توسط : هدایت گستر

در گذشته، سیستم های روشنایی مصرف برق بسیار بالا و روشنایی کمی داشتند و از طول عمر نسبتا پایینی برخوردار بودند. اما خوشبختانه، امروزه با گسترش علم و تکنولوژی، متخصصان توانسته اند لامپ هایی در طرح ها و اشکال مختلف تولید نمایند که حداقل مصرف برق، حداکثر روشنایی و طول عمر بالایی داشته باشند. لامپ های پنلی، یکی از پرکاربرد ترین انواع لامپ های جدید هستند که کاربرد های بسیار زیادی دارند و می توانند محیط را به خوبی روشن نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای استفاده و قیمت لامپ پنلی بروکس بیشتر آشنا شوید.

امروزه، کارخانه ساخت لوازم روشنایی بروکس، توانسته است لامپ های پنلی با کیفیتی را تولید نماید و گامی بلند در زمینه کاهش مصرف انرژی بردارند. لامپ های پنلی بروکس در اندازه و ابعاد های مختلفی تولید می گردند تا بتوان از آن ها در هر مکانی استفاده نمود. علاوه بر آن، لامپ های پنلی بروکس از مدرن ترین تکنولوژی برخوردار هستند و طول عمر بسیار بالایی دارند.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

تصور زندگی بدون برق و لامپ امکان پذیر نیست. نقش مهم لامپ در زندگی روزمره انسان باعث افزایش تنوع آن شده است. این تنوع نه تنها در مدل لامپ ها بلکه در قیمت آن ها نیز دیده می شود. شرکت ایران زمین، یکی از مطرح ترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید لامپ به شمار می رود. تمامی محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای جهانی ساخته می شوند. این موضوع بر لیست قیمت لامپ ایران زمین تاثیر مستقیم دارد.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت لامپ ایران زمین
تنوع لامپ های موجود در بازار موجب تنوع قیمت آن ها شده است. عوامل تاثیرگذار بر قیمت لامپ ها شامل موارد مختلفی می شوند. از مهم ترین آن ها می توان به برند تولیدکننده و کارخانه سازنده لامپ اشاره کرد. هر چه برند تولیدکننده مطرح تر باشد، لامپ های آن با قیمت بالاتری به فروش می رسند. علاوه بر این، نوع، مدل و ویژگی های فنی لامپ نیز بر قیمت نهایی تاثیر می گذارند. از مهم ترین ویژگی های فنی تاثیرگذار بر قیمت لامپ می توان به ولتاژ و توان اشاره کرد. قیمت لامپ هایی که ولتاژ و توان بالاتری دارند، به مراتب بیشتر از لامپ های معمولی است. به این نکته توجه داشته باشید که جزئیاتی از قبیل: نوع بسته بندی نیز بر قیمت لامپ های موجود در بازار تاثیر می گذارند.

خرید لامپ ایران زمین
هنگام انتخاب و خرید لامپ حتماً کیفیت را در اولویت قرار دهید. هر چه کیفیت لامپ بهتر باشد، طول عمر آن بیشتر خواهد بود. در نتیجه، نیاز به تعویض و خرید لامپ جدید نخواهید داشت. با خرید لامپ از ایران زمین، هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لامپ های ایران زمین و بهره مندی از خدمات استثنایی، همین امروز با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

نمایندگی لامپ می تواند تنها محصولات یک برند لامپ را داشته باشد و یا می تواند در زمینه فروش انواع لامپ، تولید برندهای مختلف نیز فعالیت کند. همه چیز بستگی به ظرفیت بودجه، موقعیت جغرافیایی نمایندگی و از همه مهم تر شرایطی است که برندهای مختلف برای اعطای نمایندگی ذکر می کنند.

بله کارخانه ها و برندهای مختلف تولید لامپ، عموماً برای اعطای نمایندگی خود به مجموعه های مختلف، یک سری شرایط خاص را تعریف می کنند که متقاضی موظف است که بر طبق همان شرایط تعریف شده، شرایط را برای همکاری با مجموعه ذکر شده فراهم سازد. این شرایط نه تنها برای دریافت نمایندگی لامپ، بلکه برای دریافت هر نمایندگی دیگری نیز تعریف می شود و عموماً اکثر در یک قالب استاندارد و با توجه به ویژگی های و خواص محصول تعریف می گردد.

نمایندگی های فروش لامپ می توانند در هر شهری و در هر منطقه ای از یک شهر قرار داشته باشند. لامپ ها از آن دسته محصولاتی هستند که خیلی دیر، تاریخ انقضای آن ها سر می رسد، بنابراین یکی از گزینه های بسیار به صرفه برای افرادی خواهد بود که یک سرمایه ثابت و تقریباً زیاد دارند و قصد دریافت نمایندگی یک محصول را دارند. نمایندگی فروش لامپ عموماً مسئولیت خیلی خاصی را نباید به دوش بکشد و عموماً جبران ضررات و مشکلات وارده به لامپ، بر عهده برند و یا کارخانه تولیدی لامپ خواهد بود. نماینده صرفاً در این بین، نقش یک واسطه را دارد که محصول را به دست مشتری و متقاضی می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1402 | نظرات ()