نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

امروزه لامپ ها تنوع بالایی در کیفیت، جنس و حتی ابعاد و رنگ دارند و مطابق با هر سلیقه ای در بازار موجود هستند. همانطور که می دانیم لامپ ها نقش اساسی در زندگی روزه مره ما دارند و در همه مکان ها از آن استفاده می شود‌‌. ما انسان ها برای انجام دادن همه ی کارها نیاز به نور کافی داریم و لامپ ها این نیاز انسان ها را به بهترین شکل ممکن برطرف کرده است.
لامپ ها در گذشته تنوع بسیاری کمی داشتند و تقریبا یک الی دو نوع لامپ در دو رنگ سفید و زرد وجود داشت. با گذشت زمان لامپ های مختلفی تولید و ساخته شد که مهم ترین ویژگی های آن ها کیفیت بالا و قیمت مناسب شان است.

لامپ های حبابی سقفی جزو یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین لامپ ها است که از گذشته تا کنون از آن استفاده می‌شود. البته لازم به ذکر است که لامپ های حبابی سقفی در مدل های مختلف و کاملاً جدید و مدرن تولید و عرضه می شوند که همانند گذشته از کیفیت بالایی برخوردارند و روشنایی و شفافیت خود را حفظ کرده اند‌.

ویژگی های لامپ حبابی سقفی
این لامپ ها در سقف خانه، اتاق کارتان و مکان های دلخواهتان به راحتی قابل نصب است. این محصول در فروشگاه های لوستر و لامپ به راحتی قابل خریداری هستند. یکی از ویژگی های مهم لامپ های حبابی سقفی کیفیت آن و همچنین قدرت روشنایی بالای آن است. یک یا دو لامپ حبابی سقفی می تواند مکان تقریباً وسیعی را روشن کند و مشکل نور را بر طرف کند. همچنین این لامپ ها انرژی کمی مصرف می کنند به همین دلیل بسیاری از افراد بعد از پرس و جو راجب باکیفیت ترین و با دوام ترین لامپ ها سراغ لامپ حبابی سقفی می آیند و این محصول را خریداری می کنند‌.

عمر بالای لامپ های حبابی سقفی باعث شده است این محصول جزو پر فروش ترین نوع لامپ قرار بگیرد. یکی از چندین ویژگی لامپ حبابی سقفی، توانایی نور پردازی مناسب در خانه و یا فضاهای دیگر است و شما عزیزان می توانید مطابق با سلیقه خود آنها را خریداری کنید و از آن استفاده کنید. یکی از خصوصیات لامپ های حبابی سقفی با دوام بودن است‌. شما بعد از خریداری و نصب لامپ های حبابی سقفی خیالتان از نسوختن آن راحت باشد زیرا تولید کنندگان لامپ ها در تلاش اند این محصول را با بهترین کیفیت و بصرفه ترین قیمت به دست شما عزیزان برسانند.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

مهم ترین چیزی که درباره مزایای خرید از کارخانه لامپ مطرح می شود، این است که هزینه خرید برای خریدار تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند. در واقع چون پای هیچ واسطه ای در این میان نیست، هزینه ها کمتر بوده و قیمت تمام شده محصول به صورت عمده، بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.
مورد بعدی که به عنوان مزایای خرید از کارخانه لامپ مطرح می شود، مسئله جابجایی کمتر است. حتماً می دانید که لامپ محصول به شدت حساسی است و اگر در مسیرهای مختلف جابجایی قرار گیرد، می تواند به راحتی بشکند و یا ترک بخورد. وقتی شما مستقیماً لامپ و محصول را از خود کارخانه خریداری می کنید، طبیعتاً محصول درگیر جابجایی های کمتری شده و سلامت آن تضمین بیشتری خواهد یافت.
با خرید مستقیم از کارخانه لامپ، شما محصولی را خریداری می کنید که کاملاً نو و جدید است و بنابراین تاریخ انقضای بیشتری نیز دارد. همین موضوع باعث می شود که شما زمان بیشتری برای فروش محصول داشته باشد و در نتیجه مصرف کننده نیز زمان بیشتری برای استفاده محصول خواهد داشت.
با خرید مستقیم از کارخانه، لامپ شما تحت تاثیر عوامل زیست محیطی کمتری قرار خواهد گرفت و در نتیجه احتمال فاسد شدن و خراب شدن آن کمتر خواهد بود.
با خرید مستقیم لامپ از کارخانه، امکان دریافت پیشنهاد یا لوازم جانبی اضافی از سمت تولید کننده و امکان خرید کالاهای تخصصی خاص، به راحتی فراهم خواهد شد.



:: برچسب‌ها: کارخانه لامپ در اصفهان , کارخانه لامپ ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

درباره خرید عمده لامپ های پنلی، محدودیت خاصی تعریف نخواهد شد چرا که مانند هر محصول دیگری، همیشه خرید عمده یکی از بهترین گزینه های موجود برای تامین آن محصول خواهد بود. اما لازم است این موضوع را بدانید که خرید عمده لامپ پنلی، تنها برای مغازه ها و یا نمایندگی ها اتفاق نمی افتد، بلکه خیلی از مردم در سطح مصارف عمومی، مثلاً برای تامین لامپ ها و روشنایی یک فضای بسیار بزرگ، نیاز پیدا می کنند که تعداد بالایی از این لامپ ها را خریداری نمایند که در چنین شرایطی، طبیعتاً بهترین کار، خرید عمده لامپ پنلی از نمایندگی ها و یا خود تامین کننده خواهد بود.

خرید عمده لامپ پنلی، مزیت های بسیار زیادی دارد که یکی از مهم ترین این مزیت ها، قیمت نهایی مقرون به صرفه تعریف می شود. طبیعتاً وقتی شما محصولی را از خود تامین کننده و یا به صورت عمده خریداری می کنید، تخفیف بیشتری را در قیمت نهایی محصول کسب خواهید کرد. از طرفی اگر این خرید بدون واسطه و مستقیما از کارخانه و یا وبسایت های فروشگاهی خود تامین کننده انجام شود، کم شدن دست واسطه ها در این بین، باعث کمتر شدن قیمت محصول خواهد شد.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ پنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های ال ای دی انواع مختلفی دارند که هر کدام نیز با توجه به نوع خود، کاربرد خاصی برایشان تعریف شده است. لامپ ال ای دی حبابی، لامپ ال ای دی فیلامنتی، لامپ ال ای دی طرح گل، لامپ ال ای دی هالوژنی، لامپ LED شمعی، لامپ LED وال واشر Wall Washer، لامپ LED ریسه ای شلنگی و نواری، پنل های ال ای دی از جمله رایج ترین انواع لامپ های ال ای دی می باشند. این لامپ ها معمولاً برای ایجاد نور مخفی، القای رنگ، حمام، آشپزخانه و انوع مکان های مختلف دیگر در واحد های مسکونی و غیر مسکونی، مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این لامپ ها به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کاهش مصرف انرژی که دارند، طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان خواهند داشت.

به طور کلی لامپ های ال ای دی از اجزایی مانند بدنه، ال ای دی، خنک کننده، حباب لامپ، درایور، سرامیک و سرپیچ تشکیل شده اند. در واقع این اعضا تقریباً در تمامی مدل های لامپ های ال ای دی یکسان می باشد. این لامپ ها نقش بسیار موثری را در بهینه سازی مصرف انرژی برق و کاهش هزینه های قبوض ایفا می کنند و به دلیل نور سفیدی که ساطع می کنند، یکی از نمونه های مورد علاقه طراحان داخلی برای تامین روشنایی محیط محسوب می شوند. به هر حال، صرفه جویی انرژی در سیستم های روشنایی تمامی ساختمان ها با هر کاربردی، یکی از مهم ترین موارد مصرف این نوع لامپ ها عنوان شده است.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ ال ای دی , انواع لامپ ال ای دی , فروش لامپ ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

همه ما انسان ها برای انجام دادن کار هایی مثل غذا خوردن، درس خواندن و... نیاز به نور و روشنایی داریم. سال ها قبل انسان ها به دلیل نیازی که به نور کافی داشتند دست به کشفی بزرگ زدند که این کشف مهم، لامپ ها هستند. لامپ ها از سال ها قبل تا به امروزه به یکی از مؤثرترین و همچنین ضروری ترین کشف های بشر تبدیل شده اند. در گذشته لامپ ها تعداد محدودی بودند و تنوع خاصی در کیفیت، جنس و رنگ نداشتند و به صورت یک شکل و یک رنگ تولید می شدند.

البته دسترسی به لامپ هم آسان نبود و مشکلات خاص خودش را داشت. با گذشت زمان لامپ ها دارای تنوع بیشتری شدند و در جنس و شکل های متنوعی تولید و عرضه گردیدند. لامپ حبابی دیواری یکی از چند صد مدل از تنوع لامپ ها است که به تازگی آن را در بسیاری از فضاهای کاری، خانه و ویلاها می بینیم. لامپ حبابی دیواری یکی از پر فروش ترین نوع لامپ است که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. ما قصد داریم در ادامه مطلب شما عزیزان را با ویژگی ها و کاربرد های لامپ های حبابی دیواری و همچنین قیمت آن در بازار آشنا کنیم و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ حبابی , انواع لامپ حبابی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()