نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

امروزه یکی از مسائلی که برای مشتریان مطرح است، قیمت لامپ پنلی پارس شهاب است. در گذشته برای روشن سازی یک راهرو بلند، از مهتابی های قدیمی با استارت های الکتریکی استفاده می نمودند که ممکن بود برخی از مواقع آن ها روشن نشوند و می بایست چند بار کلید خاموش روشن فشار داده می شد تا لامپ روشن گردد. اما امروزه، خوشبختانه با گسترش علم و فناوری شرکت های بسیار زیادی از جمله پارس شهاب در ساخت لامپ های پنلی و انواع چراغ ها فعالیت می نمایند.

لامپ های پنلی، از تعداد زیادی دیود نور دهنده یا همان ال ای دی تشکیل شده اند. جالب است بدانید که لامپ پنلی پارس شهاب دارای مصرف برق بسیار کمی است و می تواند روشنایی بسیار زیادی تولید نماید. لامپ های پنلی پارس شهاب به دو صورت رو کار و تو کار وجود دارد تا افراد بتوانند از آن در هر مکانی استفاده نمایند. قیمت لامپ پنلی پارس شهاب، نسبت به لامپ ها و مهتابی های دیگر بسیار مناسب است و شما می توانید با خیالی آسوده برای آن اقدام نمایید.

 

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ پنلی پارس شهاب
یکی از عواملی که بر روی قیمت لامپ های پنلی پارس شهاب موثر است، طول آن است. به طور کلی، طول لامپ های پنلی پارس به سه گروه 25، 75 و 100 سانتی متری است. طبیعتا هر چقدر که طول لامپ پنلی بیشتر باشد، اجزای به کار رفته و تعداد دیود های نور دهنده در آن افزایش می یابد. علاوه بر آن، هر چقدر طول لامپ پنلی پارس شهاب زیاد تر باشد، مصرف برق آن به دلیل وجود مقاومت های بیشتر افزایش می یابد.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ پنلی پارس شهاب تاثیر گذار است، نوع آن است. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های پنلی پارس شهاب به دو صورت توکار و رو کار عرضه می شوند. لامپ های پنلی رو کار، دارای یک فرم از جنس فایبرگلاس یا فلز آلومینیوم هستند که می توان رنگ آن ها را موقع خرید طبق سلیقه انتخاب نمود. به همین دلیل، قیمت لامپ های پنلی پارس شهاب رو کار گران تر است. اما لامپ های پنلی تو کار، به دلیل آن که فاقد فرم هستند دارای قیمت مناسب تری نسبت به لامپ های پنلی رو کار هستند.

رنگ، یکی از عوامل تایین کننده قیمت لامپ پنلی پارس شهاب است. معمولا بسیاری از افراد سعی می کنند از لامپ های پنلی آفتابی و مهتابی استفاده نمایند. اما برخی از افراد برا مکان های به خصوص، از لامپ های پنلی با رنگ سبز، قرمز و آبی استفاده می نمایند و می بایست هزینه بالا تری را جهت خریداری آن ها بپردازیند. اما لامپ های پنلی آفتابی و مهتابی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و می توان از آن ها در هر مکانی استفاده نمود.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ پنلی , خرید لامپ پنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مناسب یک محیط هستند. متخصصان طبق توان مصرفی، لامپ های کم مصرف را دسته بندی می نمایند و قیمت آن ها تعیین می کنند. لامپ های کم مصرف از 5 وات الی 88 وات تولید می شوند. لازم به ذکر است که لامپ های کم مصرف 5 وات نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و بیشتر برای ساختمان های مسکونی و اتاق های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. نا گفته نماند که توان روشنایی لامپ های کم مصرف 328 لومن است.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که نقش بسزایی را در افزایش قیمت لامپ های کم مصرف ایفا می کند، رنگ است. به دلیل استفاده از دیود های نور دهنده بک لایت دار، متخصصان قادر هستند این نوع چراغ را در رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتریان تولید نمایند. لامپ های رنگی کم مصرف همچون زرد، قرمز و آبی نسبت به لامپ های کم مصرف مهتابی و آفتابی دارای قیمت بالا تری هستند.

 

استعلام قیمت لامپ کم مصرف
خوشبختانه به لطف علم و فناوری، شما می توانید در هر مکانی که حضور دارید برای استعلام قیمت لامپ کم مصرف در کمترین زمان ممکن به وسیله وبسایت های معتبر اقدام نمایید. پیشنهاد می شود برای خریداری لامپ کم مصرف با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، از فروشگاه های معتبر یا نمایندگی های مجاز اقدام کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه داشته باشید. در زمان خرید لامپ های کم مصرف به ضمانت نامه آن ها توجه کنید. دارا بودن ضمانت ممکن است سبب افزایش قیمت لامپ کم مصرف گردد، ولی دیگر خیال شما از بابت سوختن زود به زود لامپ آسوده می شود.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ کم مصرف , خرید لامپ کم مصرف , انواع لامپ کم مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

اگر به دنبال راهی برای خرید محصولات الکتریکی خزرشید به ویژه لامپ ال ای دی هستید، ابتدا می بایست برای استعلام قیمت لامپ ال ای دی خزرشید از وبسایت های معتبر اقدام کنید. امروزه لامپ های ال ای دی کم مصرف جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های معمولی پر مصرف شده اند و این امر موجب شده تا مصرف برق کاربران تا 40 درصد کاهش یابد. کارخانه خزرشید، یکی از برترین کارخانجات تولیدات قطعات الکتریکی به ویژه لامپ های ال ای دی است. لامپ هایی که توسط این کارخانه با برند خزرشید تولید می شوند، از مزایای فراوانی برخوردار هستند و می توانند مدت زمان طولانی، محیط شما را روشن سازند. البته ناگفته نماند که قیمت لامپ ال ای دی خزرشید بنابردلایلی همچون کیفیت بالا، نسبت به دیگر لامپ های ال ای دی موجود در بازار کمی گران تر است. به همین دلیل پیشنهاد می شود با خرید لامپ های ال ای دی خزرشید، خود را از شر سوختن های پی در پی لامپ های ال ای دی خلاص کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های ال ای دی خزرشید بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ ال ای دی خزرشید
همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی خزرشید نسبت به دیگر انواع لامپ ها از قیمت بالا تری برخوردار هستند. یکی از مهم ترین دلایل بالاتر بودن قیمت این لامپ نسبت به دیگر لامپ ها کیفیت بالا است؛ متخصصان و کارکنان کارخانه خزرشید، شبانه روز در تلاشند تا بتوانند لامپ های ال ای دی بسیار مرغوب و باکیفیتی را وارد بازار کنند تا مصرف کنندگان با استفاده از محصولات این کارخانه لذت ببرند.

توان مصرفی
یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت لامپ ال ای دی خزرشید نقش بسزایی را ایفا می کند، توان مصرفی است. هرچقدر که توان مصرفی بالا تر برود، یعنی تعداد دیود های نوردهنده، اجزای الکتریکی همچون ترانزیستور و خازن و ترانس بایستی قوی تر باشند. در نتیجه هر چقدر که توان مصرفی لامپ های ال ای دی بالا تر باشد، قیمت آن ها نیز افزایش خواهد یافت. البته ناگفته نماند که میزان شار الکتریکی نیز نقش بسزایی را در قیمت لامپ های ال ای دی خزرشید ایفا می کند ولی با توان مصرفی رابطه معکوسی دارد؛ چرا که هرچقدر شار الکتریکی کمتر باشد، توان مصرفی افزایش و مصرف برق کاهش می یابد.
طول عمر
یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ ال ای دی خزرشید تاثیر بسزایی دارد، طول عمر است. همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد لامپ های ال ای دی خزرشید، از متریال بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته می شوند و این امر سبب افزایش طول عمر آن ها شده است. به همین دلیل قیمت این نوع لامپ نسبت به دیگر برند ها کمی گران تر است. همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی قیمت لامپ های ال ای دی خزرشید نقش بسزایی را ایفا می کنند. پیشنهاد می شود پیش از خریداری محصولات خزرشید از طریق وبسایت های معتبر، استعلام قیمت محصولات این کارخانه را دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ ال ای دی , خرید لامپ ال ای دی خزرشید ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

منابع نور، ابزارهایی هستند که نور از آنها ساطع می شود. میزان نوری که آنها از خود ساطع می‌کنند، بر حسب "لومن" اندازه‌گیری می‌شود، و بر اساس مواد و فناوری به کار رفته، متفاوت است. انواع مختلف منابع نور عبارتند از:

لامپ های رشته ای:

لامپ های رشته ای حاوی رشته هایی هستند که معمولاً از تنگستن ساخته شده و جریان الکتریکی از آن عبور می کند. الکترون هایی که با فشار از طریق رشته تنگستن عبور می کنند، انرژی را به شکل گرما و نور منتشر می سازند. لامپ های رشته ای، نسبتاً ناکارآمد هستند و می توانند گرمای زیادی تولید کنند.

لامپ هالوژن:
لامپ‌های هالوژن، مدل های گران‌تر، باکیفیت‌تر و بسیار روشن‌تر از لامپ‌های رشته‌ای هستند. لامپ‌های هالوژن نسبت به لامپ‌های رشته‌ای قدیمی، کارآمدتر هستند، اما همچنان مقدار نسبتاً بالایی برق مصرف می‌کنند.

لامپ فلورسنت:
لامپ های فلورسنت نوعی لامپ تخلیه هستند، به این معنی که از جریان الکتریکی عبور داده شده از مخلوطی از گاز بی اثر، مانند آرگون و بخار فلز، بهره می برند؛ این گازها وقتی به داخل لوله برخورد می کنند، نور را ساطع می کنند.

لامپ های فلورسنت فشرده:
لامپ های فلورسنت فشرده، به اختصار CFL، بر اساس همان لامپ های فلورسنت کار می کنند، اما کوچک تر هستند و برای محیط های خانگی، مفیدتر هستند. اگرچه این لامپ ها از نظر انرژی، کارآمدتر از لامپ های رشته ای هستند، اما با فناوری جدیدتر جایگزین شده اند و تولید آنها تقریباً منسوخ شده است.

لامپ های نئون:
این لامپ ها از گاز نئون یا دیگر گازهای عنصری برای تولید نور استفاده می کنند. لوله‌های شیشه‌ای حاوی مخلوط گاز، عامل تعیین که رنگ لامپ هستند، به اشکال مختلف ساخته می شوند، و برای نورپردازی در فضای بسته و باز، ایده آل هستند.

لامپ های ال ای دی:
لامپ های ال ای دی به سرعت به محبوب ترین نوع منبع نور در جهان تبدیل می شوند. این لامپ ها بهترین فناوری در تولیدی لامپ بروکس هستند. قیمت مناسب لامپ های ال ای دی و مصرف برق کمتر، باعث محبوبیت این محصولات شده است.



:: برچسب‌ها: تولیدی لامپ , کارخانه لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

از نظر پوسته بیرونی و به اصطلاح ظاهر، لامپ های هالوژن سقفی به دو صورت فرم لس و فرم دار وارد بازار می شوند. لامپ های هالوژن سقفی فرم دار بیشتر برای بیرون کار مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها بسیار آسوده است. فرم لامپ های هالوژن سقفی در طرح ها و رنگ های مختلف طبق سفارش و سلیقه مشتریان تولید می گردند. لامپ های هالوژن سقفی فرم لس یا بدون فرم، برای سازه های تو کار و مخفی مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها نسبت به لامپ های هالوژن سقفی فرم دار کمی دشوار تر است. جالب است بدانید قیمت لامپ هالوژن سقفی فرم دار نسبت به فرم لس کمی بالا تر است.
 
از نظر اجزای درون، لامپ های هالوژن سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. به طور کلی مداری که لامپ های هالوژن سقفی بر روی آن قرار می گیرند به دو صورت معمولی یا ساده و بک لایت دار است. علاوه بر آن، بر روی برخی از مدار لامپ های هالوژن سقفی، محافظ و مقاومت هایی قرار می گیرند که سبب افزایش طول عمر لامپ های کوچک ال ای دی می شوند. نا گفته نماند که قیمت لامپ هالوژن سقفی بک لایت نسبت به معمولی گران تر است.
 

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، عواملی بسیار زیادی وجود دارند که بر روی تعیین قیمت لامپ هالوژن سقفی اثر گذار هستند. اجزای درون هر کدام شامل مدار ها، مقاومت ها، نوع لامپ ال ای دی و نوع صفحه پخش کننده نور، می توانند بر روی افزایش قیمت لامپ های سقفی هالوژن تاثیر داشته باشند. وجود فرم در برخی از مدل های لامپ سقفی، سبب می شود تا قیمت این لامپ با افزایش مواجه شود. جالب است بدانید فرم هایی که بر روی لامپ های سقفی هالوژنی قرار می گیرند دارای صد ها نوع مختلف هستند که هر کدام دارای قیمتی متفاوت از یک دیگر هستند. همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی قیمت لامپ هالوژن سقفی نقش بسزایی دارند. پیشنهاد می شود برای دریافت استعلام دقیق قیمت لامپ های سقفی، از افراد متخصص، فروشگاه های معتبر و وبسایت های مرغوب استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ هالوژن سقفی , خرید لامپ هالوژن , قیمت هالوژن ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ رشته ای:
این نوع لامپ ها یکی از قدیمی ترین انواع لامپ ها هستند که امروزه معمولاً مانند قبل مورد استفاده قرار نمی گیرند. نور این لامپ ها، بسیار درخشان و قوی است و از گرمای خاصی نیز برخوردار است. امروزه از لامپ های رشته ای تنها برای ایجاد یک فضای نوستالژیک و کلاسیک استفاده می شود.

لامپ های LED SMD :
این لامپ ها یکی از پرکاربردترین انواع لامپ هستند که به دلیل به کار بردن تکنولوژی SMD در آن ها، از طول عمر و بازدهی بسیار بالایی برخوردار هستند. در واقع بهتر است بگوییم که از کنار هم قرارگرفتن تعداد زیادی لامپ کوچک SMD، نوری مناسبی در انواع لامپ های ال ای دی این چنین ایجاد می شود. این دسته از لامپ ها قابلیت پخش نور بسیار بالایی دارند و امروزه کارخانه های تولید لامپ، لامپ های حبابی و شمعی زیادی با این تکنولوژی، طراحی و تولید می نمایند.

انواع لامپ های فلورسنت فشرده:
مصرف انرژی این لامپ ها به نسبت بسیار پایین است و در کنار این مصرف انرژی بسیار کم، عمر بسیار طولانی نیز دارند. کاربرد این لامپ ها مانند لامپ های رشته ای است اما همان طور که گفتیم نور لامپ های رشته ای نوری گرم است ولی این نوع لامپ ها نور با تناژ سرد ایجاد می کنند. این لامپ ها در دسته لامپ های جیوه ای قرار می گیرند و با اینکه مقدار جیوه به کار رفته در ساختار آن ها بسیار کم است، اما باز هم باید در زمان استفاده از آن ها، مراقبت های لازم را به عمل آورد.

لامپ ‌های LED فیلامنتی:
به این لامپ ها، لامپ های LED رشته‌ ای نیز گفته می شود و به این دلیل این نام بر روی آن ها گذاشته شده که ظاهر این لامپ ها شباهت بسیار زیادی به لامپ های رشته ای کلاسیک دارد. اما این لامپ ها به طور کلی از مجموعه‌ LED های ریز کنار هم قرار داده شده تشکیل می شوند. افرادی که برای طراحی داخلی شکل ظاهری لامپ ها برایشان اهمیت زیادی دارد، می تواند از این لامپ های فیلامنتی برای تامین نور داخلی فضای خود استفاده نمایند.

لامپ هالوژن:
نوری که از این لامپ ساطع می شود، نوری سفید و مشابه نور طبیعی روز است. این لامپ ها مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و حقیقتا استفاده از یکی از آن ها برای تامین نور فضا کفایت نخواهد کرد.

لامپ های LED:
شاید باورتان نشود اما لامپ های ال ای دی حدود بیست سال عمر می کنند و از مقرون به صرفه ترین لامپ های موجود محسوب می شوند. نور این لامپ ها به صورت کاملاً مستقیم و تند است و این لامپ ها جزو پرطرفدارترین انواع لامپ در بازار امروز هستند.



:: برچسب‌ها: فروش انواع لامپ در هدایت گستر ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ ها یکی از مهم ترین و کاربردی ترین کشفیات انسان ها هستند که امروزه در راحتی زندگی ما نقش اساسی و ویژه ای دارند. لامپ ها از گذشته تا به امروزه تغییرات زیادی در جنس، اندازه، رنگ و کیفیت داشته اند. همانطور که در متن بالا به آن اشاره کرده ایم، لامپ ها تنوع بالایی دارند و ما در این محتوا قصد داریم درباره لامپ های کم مصرف بزرگ و ویژگی های آنها و به ویژه عوامل موثر بر قیمت لامپ کم مصرف بزرگ، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان بگذاریم و درباره آن صحبت کنیم.

لامپ کم مصرف بزرگ یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع لامپ ها هستند که در بسیاری از مکان ها مانند خانه، اداره، کارخانه ها، مدارس، مراکز خرید و ... از آن استفاده می شود. لامپ های کم مصرف در اندازه های مختلفی تولید می شوند که ابعاد بزرگ آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مورد استقبال عموم مردم واقع شده اند. در ادامه مقاله با لامپ های کم مصرف بزرگ بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

عوامل مؤثر بر قیمت لامپ کم مصرف بزرگ
یکی از دلایل مؤثر بر قیمت لامپ کم مصرف بزرگ، برند سازنده این لامپ ها است‌‌. برخی از کارخانه ها و برند های معروف سازنده لامپ های کم مصرف بزرگ، به دلیل به کارگرفتن مواد اولیه فوق العاده باکیفیت و تضمین و دادن گارانتی به مصرف کننده، ممکن است این لامپ ها را با قیمت بالاتری به نسبت سایر شرکت های سازنده لامپ های کم مصرف بزرگ، به دست متقاضیان برساند‌. البته نوع بسته بندی این محصول نیز یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت لامپ کم مصرف بزرگ تعریف می شود. زیرا نوع بسته بندی این لامپ ها در کارخانه های سازنده یکسان نیست و با یکدیگر تفاوت دارند. علاوه بر مواردی که نام بردیم، دلایل و عوامل بسیار دیگری هم وجود دارد که می تواند بر قیمت لامپ های کم مصرف بزرگ مؤثر باشد.

 

نحوه عملکرد لامپ های کم مصرف چگونه بود و چرا مهم شد ؟
شاید برای شما جالب باشد که این تولید و اختراع قدم مفیدی برای کاهش آلودگی هوا باشد بنحوی که نه تنها گرمای تولید از روشن بودن لامپ کمتر می شود بلکه به کاهش گازهای گلخانه ای نیز کمک زیادی خواهد کرد. اولین بار لامپ فلورسنت فشرده توسط کوپر هیویت اختراع شد و بصورت محدود در صنایع و عکاسی مورد استفاده قرار می گرفت و بعدها توسط کمپانی جنرال الکتریک به تولید انبوه رسید.

فناوری بکار رفته در این نوع لامپ در واقع همان اثر فلورسانی است که با گرم شدن گاز نئون و آرگون توسط اعمال ولتاژ بر دو سر لامپ و آزاد شدن الکترون های ماده ی جیوه که مقدار کمی درون لامپ قرار دارد و با برخورد با پوشش فسفر که لایه ای در سرتاسر لامپ را پوشانده، موجب درخشندگی آن و نور دهی می شود. نور یکدست یکی از مزایای استفاده از لامپ های کم مصرف بجای لامپ های معمولی است و نور تولیدی یک لامپ کم مصرف در مقایسه با لامپ معمولی رشته ای 20 وات به ترتیب 60 لومن بر وات و 12 لومن بر وات خواهد بود و در حدود 80 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

گرمای تولید شده در لامپ های کم مصرف بسیار کمتر از لامپ های معمولی است بطوریکه در حدود 90 درصد انرژی را به گرما تبدیل می کند.کم بودن توان ورودی و توان مصرفی لامپ های کم مصرف تاثیر مطلوبی در مصارف صنعتی و خانگی می گذارد. با توجه به بالا بودن قیمت لامپ های کم مصرف اما به علت طول عمر بالاتر و صرف هزینه کمتر برق می توان به هزینه باصرفه به این موضوع نگاه کرد که بازخورد مناسب را در طولانی مدت می گذارد. انتخاب رنگ و طرح این نوع لامپ ها از مهمترین ویژگی لامپ های کم مصرف است از طرفی لامپ های پهن تر و پیچ بیشتر توان بیشتری دارند.



:: برچسب‌ها: لامپ کم مصرف , قیمت لامپ کم مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

همان طور که می دانید لامپ ها محصولات بسیار متنوعی هستند. از این رو و با توجه به تنوع این محصولات، نمونه بسیار مختلفی لیست قیمت لامپ نیز با توجه به فاکتورهای مختلفی در اختیار متقاضیان و خریداران لامپ قرار می گیرد که این لیست قیمت، بر اساس فاکتورهای مختلفی می تواند تعیین شود. با این حال، هر چقدر هم لیست قیمت های لامپ، متنوع و مختلف باشد، به صرفه بودن و یا به صرفه نبودن آن، کاملاً به مکانی بستگی دارد که شما خرید خود را از آنجا انجام می دهید. مثلاً کارخانه های تولید لامپ، یک لیست قیمت مخصوص خود کارخانه دارند؛ واسطه ها و نمایندگی های مجاز لامپ نیز می توانند یک لیست قیمت خاص خودشان را به مشتری ارائه کنند و فروشندگان جزئی نیز به مراتب از همین روال الگوبرداری می کنند و لیست قیمت برای لامپ های خودشان را به مشتری ارائه می دهند.

روال ذکر شده با توجه به وجود واسطه ها و تعیین حاشیه سود هر کدام برای خودشان، یک امر بسیار رایج و معمولی است. چرا که طبیعتاً هر تامین کننده باید با توجه به شرایط خود، قیمت نهایی لامپ و محصول خود را اعلام نماید. اما این موضوع را نیز در نظر بگیرید که ارائه لیست قیمت لامپ، موضوعی است که با توجه به حاشیه سود در نظر گرفته شده برای هر واسطه و فروشنده، باید از یک سری تکامل استاندارد و مورد تایید صنف، پیروی کند. در ادامه به شرح اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت انواع لامپ خواهیم پرداخت.

عوامل موثر بر قیمت لامپ
خوب؛ حتماً می دانید که هر چقدر تنوع یک محصول زیادتر باشد، لیست قیمت ارائه شده برای آن نیز طولانی تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت لامپ، شامل فاکتورهای زیادی می شوند که هر کدام به نوبه خود یک عامل تعیین کننده قیمت برای محصول مورد نظر خواهند بود. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لامپ، برند و کارخانه تولیدکننده لامپ است. به هر حال کارخانه های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع لامپ فعالیت می کنند. یادتان باشد که هر چقدر کیفیت کار یک کارخانه بالاتر باشد، به مراتب آن کارخانه معروف تر و محصول آن کارخانه مطرح تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که یک سری کارخانه ها به صورت یک برند معتبر در زمینه تولید لامپ کار کنند که این برند، صد در صد، تاثیر زیادی بر روی قیمت لامپ خواهد گذاشت.

مورد بعدی، نوع و مدل لامپ است. لامپ ها به اشکال مختلفی طراحی و تولید می شوند و علاوه بر طرح کلی لامپ و شکل آن، ویژگی های فنی آن نیز می تواند یکی از عوامل موثر بر قیمت لامپ باشد. در کنار این موارد، ولتاژ لامپ و توان تعیین شده برای آن نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لامپ هستند. فاکتورهایی که هر چقدر مقدار تعریف شده برای آن ها بیشتر باشد، قیمت لامپ نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت. در کل باید خدمت تان عرض کنیم که ریز به ریز جزئیات و مشخصات فنی یک لامپ می تواند به صورت مستقیم و حتی غیر مستقیم بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. شاید باورتان نشود اما مسئله ای مانند بسته بندی محصولی مانند لامپ نیز می تواند تعریف کننده قیمت نهایی برای محصول باشد.



:: برچسب‌ها: لیست قیمت لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های ال ای دی، مجموعه‌ای از دیودهای ساطع کننده نور هستند، بنابراین دیودهای کوچک از متریال و مواد اولیه حساس از جمله مواد نیمه رسانا تشکیل شده اند. هر لایه از این مواد نیمه ‌هادی، الکترون های اضافی دارند. زمانی که یک لایه از الکترون خالی می شود، تفاوت در سطوح الکترونی به آنها اجازه می‌دهد تا از لایه به لایه دیگر حرکت کنند. این تحریک الکترونی منجر به ساطع شدن نور خواهد شد. مواد نیمه رسانا ساختارهای کریستالی دارند. متداول ترین ناخالصی که در تهیه این که رساناها به کار رفته شامل عنصر روی و نیتروژن است.

در تولیدی لامپ ال ای دی، برای تغذیه دیودها نیاز به اضافه کردن سیم برق است. ترکیباتی از جمله طلا و نقره برای سیم های ال ای دی به کار می روند، چرا که به راحتی لحیم کاری انجام می گیرد و به خوبی گرما تولید می کنند. در نهایت، پس از مونتاژ قسمت های مختلف لامپ های ال ای دی، یک روکش پلاستیکی شفاف مقاوم روی آنها کشیده می شود که دوام و ماندگاری آن ها را افزایش می دهد. این روکش ها همانند لامپ های سنتی، شیشه‌ ای نیستند و آسیب پذیری کمتری دارند.

 

طراحی لامپ های ال ای دی
طراحی لامپ های ال ای دی در واقع مراحل مکمل عملیات تولید لامپ ال ای دی به شمار می رود. طراحی، اقدامات متفاوتی است که شرکت های تولید کننده انجام می دهند تا لامپ های ال ای دی زیباتر و کاربردی تری را تولید کنند. کمی خلاقیت باید چاشنی مراحل طراحی لامپ های ال ای دی گردد تا جلوه بصری بی نظیری را ایجاد کند.

بسته به نورپردازی، طیف رنگی، میزان روشنایی و کاربردی بودن این لامپ ها باید برنامه ریزی های انجام داد که ویژگی های لامپ ال ای دی را تعریف کند. بر اساس طراحی، اندازه دیودهای لامپ ال ای دی، مواد نیمه هادی مورد استفاده، ناخالصی های اضافه شده به آن و ضخامت لایه های دیود تعیین می گردد.

همانطور که می بینید وقتی قرار است لامپ ال ای دی تولید شود، مقدمات کار باید به طور کامل فراهم باشد؛ کوچکترین اجزا و قطعات اهمیت بسزایی دارند. در تولیدی لامپ ال ای دی، مجموعه ای از مهندسان و کارشناسان فعالیت می کنند تا تمام عملیات و فرایندها به درستی انجام گیرد. خرید مواد اولیه برای تولید انواع لامپ ال ای دی یک موضوع مهم است. این لامپ ها ظریف هستند به همان اندازه حساسیت زیادی را در تولید طلب می‌کنند.



:: برچسب‌ها: تولیدی لامپ , کارخانه لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

امروزه با وجود فضای مجازی و اطلاعات بسیار گسترده، افراد می توانند پیش از خرید لامپ ال ای دی اطلاعات لازم و ضروری را کسب نمایند تا بتوانند خریدی سودمندانه و مفید داشته باشند. همانطور که از اسمش مشخص است، لامپ های ال ای دی مجهز به دیود های نور دهنده یا همان ال ای دی است. وجود دیود های نور دهنده این لامپ سبب شده تا مصرف برق آن با کاهش 78 درصدی مواجه شود و 98 درصد انرژی الکتریکی به جای گرما به نور تبدیل گردد.

به طور کلی لامپ های ال ای دی دارای یک صفحه الکتریکی مجهز به دیود های نور دهنده اس ام دی و ترانزیستور و یک مبدل برق هستند. یکی از مهم ترین مزایای لامپ های ال ای دی نسبت به دیگر لامپ های پر مصرف، تبدیل انرژی الکتریکی به نور خالص است. لامپ های رشته ای بیش از 66 درصد انرژی الکتریکی را به گرما و بخش کوچکی از آن را به نور تبدیل می نمودند و این امر سبب افزایش مصرف برق می شود. اما لامپ های ال ای دی بیش از 98 درصد انرژی الکتریکی را به نورانی تبدیل می نمایند و تنها 2 درصد انرژی الکتریکی تبدیل به گرما می گردد.

نکاتی ضروری برای خرید لامپ ال ای دی مرغوب
همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی دارای دیود های نور دهنده بسیار قوی هستند تا بتوانند مصرف برق را به شدت کاهش دهند و نور بیشتری تولید کنند. متاسفانه برخی از شرکت های تولید کننده لامپ ال ای دی، برای سود بیشتر از قطعات و اجزای کمتری برای لامپ های ال ای دی استفاده می نمایند و این امر سبب کاهش طول عمر آن ها می گردد. به همین دلیل باید در زمان خرید لامپ ال ای دی مرغوب و با کیفیت، به برچسب اصالت و کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید.

قیمت لامپ ال ای دی
یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لامپ ال ای دی نقش بسزایی دارد، رنگ است. به طور عمده لامپ های ال ای دی به دو صورت آفتابی و مهتابی به بازار عرضه می شوند. اما برخی دیگر از لامپ های ال ای دی به سفارش برخی از مشتریان در رنگ های متنوع و مختلفی تولید می شوند و به همین دلیل قیمت آن ها کمی افزایش می یابد. ناگفته نماند که مناسب ترین قیمت لامپ های ال ای دی، به لامپ های ال ای دی سفید یا مهتابی اختصاص دارد.

همانطور که دربخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی توانسته اند جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های پر مصرف باشند. به همین دلیل می بایست خرید لامپ های قدیمی را کنار گذاشته و برای خرید لامپ ال ای دی مرغوب و با کیفیت اقدام نمایید. برای استعلام قیمت لامپ های ال ای دی می توانید به جای مراجعه به فروشگاه به صورت حضوری، به وبسایت های معتبر سری بزنید و این چراغ با ارزش را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ ال ای دی , لامپ ال ای دی , فروش لامپ ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توانیم برای این نوع از لامپ ها تعریف کنیم، کیفیت نوری بسیار بالا است. این عبارت به این معناست که شما به راحتی می توانید با کمک این لامپ ها، یک منبع نور با قابلیت توزیع یکنواخت نور داشته باشید که از کیفیت نوردپردازی بسیار بالایی نیز برخوردار است.
دومین مزیت استفاده از لامپ پنلی، طول عمر بالای آن ها است. این لامپ های پنلی یکی از بهترین گزینه هایی هستند که شما می توانید بر روی آن ها به عنوان یک منبع نورپردازی با طول عمر بالا حساب کنید.
صرفه جوی در مصرف انرژی، سومین مزیت این مدل لامپ ها تعریف می شود. این لامپ ها را دوست دار محیط زیست تعریف می کنند و این عبارت به این معناست که لامپ های پنلی، یکی از کم مصرف ترین انواع لامپ ها معرفی می شوند.
علاوه بر صرفه جویی در انرژی، صرفه جویی در هزینه ها را نیز می توانیم یکی دیگر از مزیت های لامپ های پنلی معرفی نماییم.
و مزیت آخر، انعطاف زیاد این لامپ ها برای استفاده در محیط ها و طراحی های داخلی متنوع، عنوان خواهد شد.

کاربردهای لامپ پنلی
لامپ های پنلی، کاربردهای بسیار متنوعی دارند و با توجه به این که خودشان نیز از جمله محصولات با تنوع بالا تعریف می شوند می توانند در محیط های مختلف، کاربردهای مختلفی را ارائه دهند. با توجه به این مورد، لامپ های پنلی معمولا به دو نوع کلی توکار و روکار تقسیم می شوند. این تقسیم بندی معمولاً با توجه به روش نصب، لامپ پنلی مورد نظر انتخاب می شود. با این حال به طور کلی می توانیم ادعا کنیم که این لامپ ها می توانند برای نورپردازی اماکن مسکونی، اداری، تجاری، تالارهای عروسی، سالن های کنفرانس بزرگ و کوچک، صحنه های مختلف تئاتر، ساختمان ها و مراکز خرید مختلف و غیره مورد استفاده واقع شوند. انعطاف بالای این لامپ ها، همان طور که در بخش مزیت های آن ها قرار می گیرد، این زمینه را فراهم می کند که به راحتی در امکان مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین با توجه به این توضیحات، نمی توانیم محدودیت های کاربردی خاصی را برای استفاده از لامپ های پنلی در فضاهای مختلف، تعریف کنیم که این لامپ ها در هر مکانی می توانند استفاده شوند.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ پنلی , انواع لامپ پنلی , خرید لامپ پنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

یکی از مسائلی که برای مشتریان فروشگاه های لوازم الکترونیکی مطرح است، قیمت لامپ اس ام دی SMD بروکس است. امروزه لامپ های جدید و کم مصرف ال ای دی و اس ام دی جایگزین لامپ های پر مصرف شده اند. در گذشته، لامپ های پر مصرف به دلیل گرمای بالا عمر بسیار کمی داشتند و انرژی الکتریکی را به گرمایی تبدیل می نمودند و این امر سبب افزایش مصرف برق آن ها می شد. اما خوشبختانه، امروزه شرکت های تولیدی لامپ و لوازم الکتریکی مرغوب از جمله بروکس، به تولید لامپ های اس ام دی و ال ای دی پرداخته اند تا بتوانند جلوی افزایش مصرف برق را بگیرند.

جالب است بدانید لامپ های اس ام دی بروکس 0/1 لامپ های پر مصرف، برق مصرف می کنند و 99 درصد انرژی الکتریکی را به انرژی نورانی تبدیل می نمایند. به همین دلیل، استفاده از لامپ اس ام دی بروکس می تواند در کاهش هزینه قبوض برق نقش اساسی را ایفا نماید. پیشنهاد می شود اگر قصد خرید لامپ های نو برای خانه یا محل کار خود دارید، می توانید لامپ های اس ام دی بروکس را خریداری نمایید و از مزایای فراوان آن بهره مند شوید. البته، پیش از خرید می بایست قیمت لامپ اس ام دی SMD بروکس را استعلام بگیرید تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

قیمت لامپ اس ام دی بروکس
همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های اس ام دی بروکس از مزایای فراوانی برخوردار هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند. قیمت لامپ های اس ام دیSMD بروکس نسبت به دیگر لامپ ها بسیار مناسب است و شما می توانید آن ها را با هزینه کمی خریداری نمایید و خانه یا محل کار خود را پر نور کنید و دیگر نگران مصرف انرژی نباشید.

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی بروکس
یکی از عواملی که برروی قیمت لامپ های اس ام دی SMD بروکس موثر است، نوع ظرفیت لامپ است. لامپ های اس ام دی بروکس دارای ظرفیت 5 تا 55 وات هستند. طبیعتا هر چقدر که توان و ظرفیت لامپ افزایش یابد، تعداد اجزای به کار رفته و دیود های ال ای دی آن نیز افزایش می یابد و در نتیجه قیمت زیاد تر می شود. به همین دلیل، می بایست پیش از خرید تشخیص دهید که کدام لامپ مناسب فعالیت شما است.

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی SMDبروکس، رنگ های آن است. به طور کلی، لامپ های اس ام دی بروکس به دو صورت آفتابی و مهتابی تولید می شوند. البته، برخی از لامپ های اس ام دی به سفارش مشتری در رنگ هایی همچون سبز، قرمز، زرد و ... تولید می شوند. اما ارزان ترین قیمت، به لامپ اس ام دی بروکس مهتابی اختصاص دارد چرا که دیود های آن دارای مقاومت های کمتری است. جالب است بدانید که عمر لامپ های مهتابی اس ام دی SMD نسبت به لامپ های دیگر بیشتر است.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ اس ام دی , خرید لامپ اس ام دی , لامپ اس ام دی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

نمایندگی لامپ ال ای دی، یک یا چند شعبه از فروشگاه های مختلفی هستند که یک کارخانه تولید لامپ ال ای دی، می تواند در نقاط مختلف و شهرهای متفاوت ایران و خارج از ایران، راه اندازی نماید. وظیفه یک مرکز نمایندگی لامپ ال ای دی این است که این لامپ ها را در بهترین و با کیفیت ترین حالت ممکن ، به دست مصرف کننده برساند. اما نکته جالب توجه اینجاست که یک نمایندگی لامپ ال ای دی می تواند فقط محصولات یک برند لامپ ال ای دی و یا انواع برندهای مختلف از این مدل لامپ را در فروشگاه خود به فروش برساند.

شرایط ارائه نمایندگی لامپ های ال ای دی معمولاً برای هر برند با یکدیگر متفاوت است، اما یک سری شرایط استاندارد وجود دارند که برای همه نمایندگی ها الزامی است. با توجه به تنوع برندها، یک نمایندگی لامپ ال ای دی باید از همان ابتدا بداند که تمایل به کار با کدام برندها دارد. نمایندگی لامپ ها می توانند در هر منطقه از شهر قرار داشته باشند. لامپ های ال ای دی جزو محصولاتی هستند که تاریخ انقضای آن دیر به پایان می رسد، پس بهترین انتخاب برای افرادی خواهند بودکه سرمایه زیادی دارند و به دنبال دریافت نمایندگی یک محصول هستند.

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، یک نمایندگی لامپ ال ای دی مسئولیت رساندن محصول به دست متقاضیان و مشتری ها، و برطرف نمودن مشکلات احتمالی همانند خرابی لامپ ها و غیره بر عهده دارند. البته که این مسئولیت را تنها در بازگشت محصول به خود کارخانه اولیه و پیگیری خرابی های احتمالی می توان تعریف نمود. از جمله مهم ترین مواردی که در لیست شرایط پذیرش نمایندگی لامپ ال ای دی قرار میگیرند، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

  • داشتن سابقه و شهرت در زمینه محصولات روشنایی و دریافت پروانه کسب
  • دریافت مالکیت و یا بستن قرارداد چند ساله در مکان مناسب در شهرهای مختلف و فضای کافی جهت همکاری
  • وجود انبار و وسیله نقلیه مناسب جهت همکاری و پخش محصول در محدوده شهر


:: برچسب‌ها: نمایندگی لامپ , نمایندگی لامپ در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

همان طور که می دانید لامپ ها محصولات بسیار متنوعی هستند. از این رو و با توجه به تنوع این محصولات، نمونه بسیار مختلفی لیست قیمت لامپ نیز با توجه به فاکتورهای مختلفی در اختیار متقاضیان و خریداران لامپ قرار می گیرد که این لیست قیمت، بر اساس فاکتورهای مختلفی می تواند تعیین شود. با این حال، هر چقدر هم لیست قیمت های لامپ، متنوع و مختلف باشد، به صرفه بودن و یا به صرفه نبودن آن، کاملاً به مکانی بستگی دارد که شما خرید خود را از آنجا انجام می دهید. مثلاً کارخانه های تولید لامپ، یک لیست قیمت مخصوص خود کارخانه دارند؛ واسطه ها و نمایندگی های مجاز لامپ نیز می توانند یک لیست قیمت خاص خودشان را به مشتری ارائه کنند و فروشندگان جزئی نیز به مراتب از همین روال الگوبرداری می کنند و لیست قیمت برای لامپ های خودشان را به مشتری ارائه می دهند.

روال ذکر شده با توجه به وجود واسطه ها و تعیین حاشیه سود هر کدام برای خودشان، یک امر بسیار رایج و معمولی می باشد. چرا که طبیعتاً هر تامین کننده باید با توجه به شرایط خود، قیمت نهایی لامپ و محصول خود را اعلام نماید. اما این موضوع را نیز در نظر بگیرید که ارائه لیست قیمت لامپ، موضوعی است که با توجه به حاشیه سود در نظر گرفته شده برای هر واسطه و فروشنده، باید از یک سری تکامل استاندارد و مورد تایید صنف، پیروی کند. در ادامه به شرح اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت انواع لامپ خواهیم پرداخت.

 



:: برچسب‌ها: لیست قیمت لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1402 | نظرات ()