نوشته شده توسط : هدایت گستر

عمر مفید طولانی: این موضوع یکی از مهم ترین مزیت هایی است که درباره انواع لامپ کم مصرف بیان می گردد. در واقع این موضوع، یکی از مواردی است که هر لامپی باید از آن برخوردار باشد. چرا که همان طور که می دانید، لامپ محصول بسیار حساسی است و طبیعتاً موضوع برخورداری از عمر مفید طولانی درباره این محصول حساس، یک موضوع بسیار مهم و حیاتی تلقی خواهد شد.
کاهش هزینه های برق: همان طور که می دانید لامپ ها یک عامل مصرف کننده و در ارتباط با برق هستند که یکی از مهم ترین تاثیراتی که علاوه بر هزینه خود بر زندگی افراد می گذارند، هزینه های نهایی مصرف برق است. در این باره مزیت لامپ های کم مصرف این است که مصرف برق به شدت پایینی دارند و همین موضوع می تواند هزینه های قبض برق هر ماه شما را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.
کاهش آلودگی های مربوط به تولید برق در نیروگاه ها: سومین مزیتی که می توانیم برای انواع لامپ های کم مصرف بیان کنیم نیز شامل این مورد خواهد شد.
کاهش گرمای محیط: گرمای محیط نه تنها می تواند در فصول گرم سال برای مصرف کننده آزار دهنده باشد بلکه این شرایط را نیز دارد که عمر خود لامپ را نیز کاهش دهد. از این لامپ های کم مصرف از گرمای بسیار بالایی برخوردار نیستند و اصلا همین موضوع باعث می شود تا عمر طولانی نیز داشته باشند.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ کم مصرف , خرید لامپ کم مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

فاکتورهای خیلی زیادی هستند که می توانند مزیت های لامپ های اس ام دی را تعریف نمایند. در ادامه به بررسی مهم ترین این فاکتورها خواهیم پرداخت:
گستره نور مناسب: زاویه پخش نور برای این لامپ ها، چیزی حدود 120 درجه تعریف می شود. این زاویه نشان دهنده این است که گستره نوررسانی توسط این لامپ بسیار زیاد است. در واقع شما با نصب انواع لامپ های اس ام دی، یک گستره نور مناسب و بدون زاویه های شدید خواهید داشت که فضا را برای شما دلنشین تر می کند.
طول عمر بالا: مزیت دیگری که اکثر لامپ های اس ام دی از آن برخوردار هستند، این است که طول عمر این لامپ ها به شدت بالاست. در واقع هزینه زیادی که برای خرید این لامپ ها پرداخت می شود با کارایی و طول عمر بالای این لامپ ها دوباره تامین خواهد شد.
صرفه جوی در مصرف انرژی: شاید این مورد یکی از مهم ترین موارد باشد که ما از یک لامپ با کیفیت انتظار داریم. لامپ های اس ام دی، یکی از مهم ترین و بهترین لامپ هایی هستند که شما می توانید داشته باشد. بهره نوری بالای این لامپ ها، حاصل تکنولوژی و فناوری به کار رفته در آن ها می باشد.
کم کردن حرارت ناشی از ایجاد نور: داغ شدن و بالا رفتن حرارت کلی لامپ، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند لامپ را از بین ببرد. اما لامپ های اس ام دی از این قابلیت برخوردار هستند که وجود آلومینیوم در ساختار PCB بُرد، این زمینه را فراهم می کند که گرمای زیاد ناشی از روشن ماندن لامپ را به خود جذب کرده و از داغ شدن ال‌ ای دی‌ های لامپ و در نهایت از کار افتادن آنها جلوگیری به عمل می آورد.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ اس ام دی , لامپ اس ام دی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 تنوع لامپ های حبابی به شدت زیاد است. به همین دلیل این موقعیت که مصرف کننده برای تامین روشنایی مکان های مختلف، مجبور به خرید عمده لامپ حبابی شود، بسیار زیاد پیش خواهد آمد و در کنار این موضوع، مسئله تامین مغازه ها و نمایندگی های لامپ های حبابی را نیز در نظر بگیرید. با این اوصاف، خرید عمده لامپ حبابی برای این دسته از افراد که تعریف شد، یکی از مقرون به صرفه ترین حالت های تامین محصول لامپی خواهد بود. 



:: برچسب‌ها: خرید لامپ حبابی , قیمت لامپ حبابی ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های ال ای دی انواع مختلفی دارند که هر کدام نیز با توجه به نوع خود، کاربرد خاصی برایشان تعریف شده است. لامپ ال ای دی حبابی، لامپ ال ای دی فیلامنتی، لامپ ال ای دی طرح گل، لامپ ال ای دی هالوژنی، لامپ LED شمعی، لامپ LED وال واشر Wall Washer، لامپ LED ریسه ای شلنگی و نواری، پنل های ال ای دی از جمله رایج ترین انواع لامپ های ال ای دی می باشند. این لامپ ها معمولاً برای ایجاد نور مخفی، القای رنگ، حمام، آشپزخانه و انوع مکان های مختلف دیگر در واحد های مسکونی و غیر مسکونی، مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این لامپ ها به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کاهش مصرف انرژی که دارند، طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان خواهند داشت.

به طور کلی لامپ های ال ای دی از اجزایی مانند بدنه، ال ای دی، خنک کننده، حباب لامپ، درایور، سرامیک و سرپیچ تشکیل شده اند. در واقع این اعضا تقریباً در تمامی مدل های لامپ های ال ای دی یکسان می باشد. این لامپ ها نقش بسیار موثری را در بهینه سازی مصرف انرژی برق و کاهش هزینه های قبوض ایفا می کنند و به دلیل نور سفیدی که ساطع می کنند، یکی از نمونه های مورد علاقه طراحان داخلی برای تامین روشنایی محیط محسوب می شوند. به هر حال، صرفه جویی انرژی در سیستم های روشنایی تمامی ساختمان ها با هر کاربردی، یکی از مهم ترین موارد مصرف این نوع لامپ ها عنوان شده است.



:: برچسب‌ها: لامپ ال ای دی , قیمت لامپ ال ای دی , خرید لامپ ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های اس ام دی با توجه به تکنولوژی ساختی که دارند، از قابلیت های مختلفی نیز برخوردار می باشند. این موضوع باعث می شود تا از آن ها در موارد مختلفی همچون نورپردازی نمای ساختمان، نورپردازی باغچه و باغ، استفاده در نور اتومبیل ها، ایجاد نوری همانند نور روز در ادارات و سالن های همایش استفاده شود. همچنین موارد دیگری همچون نورپردازی در سقف کشسان در سقف آسمان مجازی، صفحات نورپردازی سقف کاذب متحرک و همچنین نورپردازی گلخانه ای، از جمله مهم ترین کاربردهای لامپ اس ام دی می باشند.

انواع لامپ اس ام دی

لامپ های اس ام دی بر اساس فاکتورهای مختلف می توانند دسته بندی شوند و انواع متفاوتی را ایجاد نمایند. عموماً چیزی که می تواند انواع لامپ اس ام دی را ایجاد کند، شکل ظاهری و ساختار این لامپ ها است. از این رو می توانیم انواع لامپ اس ام دی را در شش مدل لامپ SMD حبابی، لامپ اس ام دی پروژکتوری، لامپ ال ای دی دانلایت، پروژکتور وال واشر ال ای دی، لامپ ال ای دی نواری و چراغ روشنایی پنل ال ای دی معرفی نماییم.



:: برچسب‌ها: لامپ اس ام دی , قیمت لامپ اس ام دی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

خرید عمده از تولیدی لامپ، اولین انتخابی است که مجموعه ها، مغازه دارها و نمایندگی های مختلف فروش انواع لامپ به آن فکر می کنند. چرا که این کار می تواند مزیت های خیلی زیادی برای آن ها داشته باشد. از جمله مهم ترین مزیت خرید عمده از تولیدی های لامپ، کمتر شدن قیمت تمام شده محصول برای خریدار می باشد. طبیعتاً وقتی شما خرید عمده از تولیدی انواع لامپ داشته باشید، این خرید مستقیماً از خود تولیدی و بدون دخالت هیچ گونه واسطه ای انجام شده است و به همین دلیل، شما به قیمت خود تولیدی این محصول را خریداری خواهید کرد. این موضوع باعث می شود که حاضیه سود شما برای خرید محصول تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

علاوه بر قیمت خرید، شما وقتی از خود تولیدی لامپ خرید می کنید، محصول یک بار یعنی از خود تولیدی تا مقصد یعنی انبار شما جابجا می شود و همین موضوع از رسیدن صدمات زیاد طی جابه جایی های مختلف به لامپ ها جلوگیری خواهد کرد. در نهایت، خرید عمده از تولیدی لامپ، این شرایط را برای شما فراهم می کند که در بستری امن تر و با کیفیت بالاتر، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.با توجه به تمامی موارد ذکر شده درباره نحوه کار تولیدی لامپ و تمامی خدمات و امتیازاتی که به واسطه تولیدی می تواند در اختیار خریدار قرار گیرد، به این نتیجه می رسیم که بهترین منبع برای تهیه انواع لامپ، همین تولیدی ها می باشند که به بهترین نحو ممکن می توانند علاوه بر فروش، خدمات پس از فروش محصول را نیز در اختیار شما قرار دهند.



:: برچسب‌ها: تولیدی لامپ , تولیدی لامپ کم مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ محصول بسیار حساسی است که ممکن است خیلی راحت، ضرر و خسارت مالی زیادی را به تولید کننده تحمیل نماید. به همین دلیل تمامی بخش ها و مرحله های مختلف تولید لامپ، مواردی هستند که می توانند بر روی تعریف ویژگی های تولیدی خوب لامپ تاثیر بگذارد. طبیعتاً یک تولیدی لامپ خوب، باید کیفیت محصول را در اولویت کار خود قرار دهد. یک لامپ اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، خیلی راحت می تواند آسیب ببیند و از بین برود. خصوصاً رعایت کیفیت در قیمت بدنه لامپ، از هر بخش دیگری در وهله اول باید در نظر گرفته شود. یک تولیدی خوب لامپ باید خدمات و سرویس های پس از فروش خوبی نیز برای مشتریان خود تعریف کند تا مشتری بتواند با خیال راحت و شرط ضمانت محصول تا یک محدوده زمانی مشخصی، خرید خود را از تولیدی لامپ انجام دهد. همین طور استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک نیز، یکی دیگر از اصول کار یک تولیدی خوب لامپ می باشد.



:: برچسب‌ها: تولیدی لامپ در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های ال ای دی مزیت های خیلی زیادی دارند که این مزیت ها به شرح زیر می باشند :

  • مزیت اول درباره انواع لامپ های LED این است که این لامپ ها در مقایسه با لامپ های رشته ای مصرف انرژی بسیار پایین و بازده بالایی دارند.
  • مزیت دوم، طول عمر بسیار بالای این لامپ ها است که بیش از 7 سال، بدون جایگزین، می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
  • مزیت سوم درباره ایمنی بالای این لامپ ها است که مانع از بروز خطرات ناشی از آتش سوزی و سوختگی در ساختمان خواهد شد.
  • مزیت چهارم درباره مقاومت بالای این لامپ ها در برابر شرایط مختلف جوی است که حتی رطوبت هوا نیز نمی تواند تاثیری بر عملکرد و کیفیت کارکرد آن ها داشته باشد.
  • مزیت پنجم قابلیت تنظیم نور و همچنین ثبات شدت نور برای این لامپ ها می باشد.
  • لامپ های LED از رنگ بندی متنوعی برخوردارند بنابراین، تنوع بالا را نیز می توانیم یکی دیگر از مزیت های این لامپ ها تعریف کنیم.
  • در انتها سلامت بالای این لامپ ها مطرح است که به دلیل عدم تولید پرتوهای فرابنفش و مادون قرمز، یکی از سالم ترین انتخاب ها برای انسان خواهند بود.


:: برچسب‌ها: لامپ ال ای دی , خرید لامپ ال ای دی , قیمت لامپ ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1401 | نظرات ()