نوشته شده توسط : هدایت گستر

از مسائل مهمی که همیشه برای فروشندگان تولید کنندگان قطعات الکتریکی مطرح بوده است، عوامل موثر بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا می باشد. شرکت دلتا، یکی از برترین کارخانجات تولید لامپ در کشور محسوب می گردد که قادر است تمامی لامپ های کم مصرف را در انواع مختلف و با قیمت های متنوع به بازار عرضه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا بیشتر آشنا شوید.

 

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا
امروزه لامپ های کم مصرف دلتا، جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنتی خطرناک شده اند. علاوه بر آن، قیمت این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های فلورسنتی بسیار مناسب تر است. به همین دلیل شما می توانید از آن ها به مدت زمان طولانی و بدون پرداخت هزینه های اضافه استفاده کنید. اما برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه و مفید تری داشته باشید، پیش از خرید پیشنهاد می شود تمامی عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا را بدانید.

نوع شکل لامپ
یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا تاثیر بسزایی دارد، شکل آن است. به طور استاندارد و معمولی، قیمت لامپ های کم مصرف دلتا مناسب و در رنج دیگر لامپ ها است. اما در برخی از مواقع به سفارش مشتریان شکل لامپ تغییر می کند و قیمت آن افزایش می یابد. علاوه بر آن، عوامل دیگر شکل همچون تمام پیچ، نیم پیچ و لوتوس بودن نیز می تواند نقش بسزایی را بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا ایفا کند.

نوع ساختار لامپ
نوع ساختار، یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا نقش بسزایی را ایفا می کند. در برخی از مواقع، به سفارش مشتریان، نوع ساختار لامپ تغییر می کند و سبب متنوع شدن رنگ آن و در نتیجه افزایش قیمت می شود. البته فراموش نکنید که توان مصرفی نیز می تواند سبب افزایش قیمت لامپ کم مصرف بشود. ارزان ترین لامپ های کم مصرف دلتا با توان مصرفی 18 و گران ترین آن ها با توان مصرفی 105 وات تولید و به بازار عرضه می شوند. البته فراموش نکنید که هر چقدر توان مصرفی بالا تر باشد، مصرف برق نیز افزایش می یابد.

مکان و شرایط مورد استفاده
در برخی از شرایط، استفاده از لامپ های کم مصرف دلتا کمی دشوار تر می گردد. از این رو متخصصان لامپ های کم مصرفی را با توجه به شرایط ویژه از جمله دما و حرارت بالا و حتی رطوبت طراحی کرده اند تا کاربران بتوانند از محصولات دلتا در هر شرایطی استفاده کنند و لذت ببرند. ناگفته نماند که هر چقدر لامپ با شرایط دشوار تری ساخته شود، قیمت آن چندین برابر افزایش می یابد. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند قیمت لامپ کم مصرف دلتا را افزایش دهند. پیشنهاد می شود پیش از خرید این لامپ و پرداخت هزینه، نوع استفاده و شرایط محیط را سنجش کنید تا بتوانید از محصولات دلتا نهایت سود را ببرید.



:: برچسب‌ها: لامپ کم مصرف , قیمت لامپ کم مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

خرید اینترنتی لامپ، یکی از روش های بسیار رایج برای تهیه این کالا می باشد. این کار به واسطه خرید اینترنتی، یکی از راحت ترین روش ها برای افراد می باشد. در این شرایط شما با صفحات بسیار زیادی که تنوع بسیار بالای انواع لامپ برخوردار هستند، مواجه می شودی و در نهایت با بررسی های مختلف، تنها با چند کلیک ساده، محصول خریداری شده را درب منزل خود دریافت می کنید و این در شرایطی است که مسئولیت هر گونه آسیب احتمالی به محصول، بر عهده شرکت تامین کننده و وب سایت مورد نظر می باشد. برای ثبت سفارش اینترنتی به سایتهدایت گسترمراجعه نمایید.

خرید لامپ از نمایندگی
همان طور که در ابتدای محتوا نیز به آن اشاره کردیم، یکی از امن ترین راه های فروش انواع لامپ، از طریق نمایندگی می باشد. خرید از نمایندگی باعث می شود تا شما خریدی مطمئن تر و مقرون به صرفه تر داشته باشد. علاوه بر این خرید لامپ از نمایندگی این ویژگی را نیز دارد که محصول خریداری شده را تا مدت زمان تعریف شده ای، ضمانت می کند و هر گونه آسیب احتمالی به واسطه نمایندگی پیگیری شده و بر طرف می گردد. از این رو خیال شما از بابت خریدتان، کاملاً راحت خواهد بود. در انتها باید خدمت تان عرض کنیم که با توجه به موارد ذکر شده، بهتر است که شما خرید خود را از مکان هایی انجام دهید که فروش انواع لامپ را به واسطه برخورداری از نمایندگی برندهای معروف تولید کننده لامپ انجام می دهند، حالا این نمایندگی ها می توانند هم حضوری باشند و هم آنلاین!



:: برچسب‌ها: فروش انواع لامپ , خرید انواع لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

پیش از آن که به سراغ عوامل موثر بر افزایش قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو برویم، می بایست به مزایای آن بپردازیم. مهتابی های ال ای دی دوقلو نسبت به مهتابی های تک قلو از کیفیت و طول عمر بسیار بالا برخوردار هستند چرا که میزان ولتاژ ورودی بجای آن که تنها در یک مدار تک جهته تقسیم شود، در مداری دوبل تقسیم می شود. این امر موجب می شود تا میزان شار نوری کمتری به دیود ها برسد و در نتیجه طول عمر مهتابی های ال ای دی دوقلو افزایش یابد.

نور بیشتر
از مهم ترین مزایای لامپ های مهتابی ال ای دی دوقلو که موجب پر طرفدار شدن آن گشته، نور بیشتر می باشد. همانطور که می دانید، میزان مقاومت دیود های نور دهنده بسیار پایین است و هرچقدر که آن ها بیشتر باشند، تاثیر چشمگیری در افزایش مصرف برق به وجود نخواهد داشت. از این رو، متخصصان کارخانجات تولیدی لامپ های ال ای دی توانستند با تولید مهتابی های ال ای دی دوقلو با قیمتی مناسب و مصرف برقی بسیار پایین، روشنایی بیشتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند.

مصرف برق مقرون به صرفه
مصرف برق پایین و مقرون به صرف، یکی دیگر از مزایا و عواملی است که موجب افزایش قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو گشته است. همانطور که در بخش قبل گفته شد، لامپ های مهتابی ال ای دی دوقلو مجهز به دو مدار دیود نوردهنده می باشند؛ وجود این دو مدار به صورت سری به همراه ترانزیستور و چیپ های الکتریکی، موجب گشته تا مصرف انرژی الکتریکی این وسیله روشنایی به حداقل برسد و میزان نوردهی آن تا 100 لومن افزایش یابد. به همین دلیل، پیشنهاد می شود بجای خرید لامپ های مهتابی تک قلو، مهتابی های ال ای دی دوقلو را تهیه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت مهتابی ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ ها محصولات بسیار متنوعی هستند. از این رو و با توجه به تنوع این محصولات، نمونه بسیار مختلفی لیست قیمت لامپ نیز با توجه به فاکتورهای مختلفی در اختیار متقاضیان و خریداران لامپ قرار می گیرد که این لیست قیمت، بر اساس فاکتورهای مختلفی می تواند تعیین شود. با این حال، هر چقدر هم لیست قیمت های لامپ، متنوع و مختلف باشد، به صرفه بودن و یا به صرفه نبودن آن، کاملاً به مکانی بستگی دارد که شما خرید خود را از آنجا انجام می دهید. مثلاً کارخانه های تولید لامپ، یک لیست قیمت مخصوص خود کارخانه دارند؛ واسطه ها و نمایندگی های مجاز لامپ نیز می توانند یک لیست قیمت خاص خودشان را به مشتری ارائه کنند و فروشندگان جزئی نیز به مراتب از همین روال الگوبرداری می کنند و لیست قیمت برای لامپ های خودشان را به مشتری ارائه می دهند.

روال ذکر شده با توجه به وجود واسطه ها و تعیین حاشیه سود هر کدام برای خودشان، یک امر بسیار رایج و معمولی می باشد. چرا که طبیعتاً هر تامین کننده باید با توجه به شرایط خود، قیمت نهایی لامپ و محصول خود را اعلام نماید. اما این موضوع را نیز در نظر بگیرید که ارائه لیست قیمت لامپ، موضوعی است که با توجه به حاشیه سود در نظر گرفته شده برای هر واسطه و فروشنده، باید از یک سری تکامل استاندارد و مورد تایید صنف، پیروی کند.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

نه تنها خرید عمده لامپ، بلکه خرید هر محصولی به صورت عمده می تواند مزیت ها و ویژگی های خاص خودش را داشته باشد. اکثر مجموعه ها و مغازه های عرضه کننده انواع لامپ، خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند. البته بهتر است بگوییم که این مجموعه های فروش مجبورند که خرید لامپ عمده را انجام دهند تا بتوانند نیاز بازار را تامین نمایند.

جالب است بدانید که خرید عمده لامپ می تواند از جاهای مختلفی انجام شود. مثلاً یکی از رایج ترین مکان هایی که خرید لامپ عمده از آن جا به مقدار بسیار زیادی انجام می شود، کارخانه های تولید لامپ می باشد. خیلی از مغازه دارها و مجموعه های فروش لامپ، ترجیح می دهند تا خرید خود را مستقیماً از خود کارخانه ها انجام دهند. در واقع تنها تحت این شرایط است که این مجموعه ها قادر خواهند بود که فروش استانداردتر با سود بهتر و بیشتری داشته باشند. در ادامه قصد داریم تا درباره خرید عمده انواع لامپ و مزیت های و ابعاد مختلف دیگر آن برایتان صحبت کنیم. از این رو پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این موارد، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مزایای خرید عمده لامپ
همان طور که در ابتدای محتوا نیز به آن اشاره کردیم، مزایای خرید عمده لامپ در حد خودش می تواند بسیار زیاد باشد. در واقع وقتی شما خرید عمده را مستقیماً از خود کارخانه ها و مجموعه تولید کننده انجام دهید، این شرایط را برای خودتان فراهم کرده اید که حاشیه سودی خودتان را بر روی محصول مورد نظر، بیشتر نمایید چرا که خرید مستقیم از کارخانه، باعث می شود که واسطه های فروش در این میان کمتر و کمتر شوند و در نتیجه این کمتر شدن واسطه ها، هزینه خرید اولیه پایین تر شده و سود نهایی بالاتر خواهد رفت.

علاوه بر این ماجرای سود بیشتر در خرید عمده انواع لامپ، همچنین باعث می شود تا شما هزینه های کمتری را بابت جابجایی های مختلف این محصول انجام دهید. کما اینکه جدای بحث هزینه های مربوط به جابجایی، بر اثر جابجایی های زیاد، امکان شکسته شدن و یا آسیب دیدن محصول نیز وجود دارد. بنابراین وقتی شما لامپ را به صورت عمده خریداری می کنید، یک بار کار جابجایی آن را انجام می دهید و در طی این مسیر، یک بار هزینه می کنید و یک بار هم محصول را جابجا می کنید و نهایتاً ریسک و احتمال بروز انواع ضرر و زیان مالی را تا حد قابل توجهی کاهش خواهید داد.



:: برچسب‌ها: پخش لامپ , خرید و فروش عمده لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

دو مورد لامپ حبابی ال ای دی و اس ام دی از نظر تکنولوژی دارای ساختار ویژه هستند. لامپ حبابی ال ای دی در واقع لامپ هایی هستند که تاثیر بسزایی در سیستم های روشنایی دارند و ال ای دی همان دیود ساطع کننده ی نور است و روشنایی را با استفاده از دیود نوری تولید می کند. این لامپ ها در حدود 90 درصد انرژی را به نور تبدیل می کنند و طول عمر بالایی دارند و در مقابل لامپ های فلوئورسنت بسیار به صرفه هستند. عمر مفید لامپ حبابی در حدود 60 هزار ساعت است و ساختار منحصر به فرد آن بیش از 10 سال است که تغییر نکرده است. در لامپ های حبابی ال ای دی امکان ایجاد رنگ دلخواه بدون فیلترهای پوشش وجود دارد و به علت روشنایی و ترکیب رنگی همانند رنگ طبیعی می توان از این نور در فضای گلخانه به عنوان نور طبیعی خورشید استفاده کرد و چشم را اذیت نمی کند.

لامپ حبابی ال ای دی بخاطر تفاوت رنگ و روشنایی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

لامپ ال ای دی مهتابی (سفید)
لامپ ال ای دی آفتابی (زرد- گرم)
لامپ ال ای دی صدفی (استاندارد)
لامپ ال ای دی با رنگ های روشنایی قرمز،سبز،آبی ،زرد (آفتابی)
لامپ حبابی اس ام دی لامپ هایی با تکنولوژی بالاتر ال ای دی است که باعث بهبود کارکرد لامپ حبابی می شود .
لامپ اس ام دی در اوایل قرن 21 تحولی در زمینه ی وضوح بالاتر، زاویه ی دید بهتر،کارآمدتر با تنوع رنگ بیشتر و با صرفه ی اقتصادی بیشتر را ایجاد کند .
لامپ حبابی ادیسونی همانند شکل لامپ حبابی رشته ای قدیمی است که با ساختار سرپیچ و بدنه و یک روکش حبابی ساخته می شود برای بدنه لامپ ها بهتر است از جنس آلومینیوم به دلیل انتقال خوب حرارت استفاده شود که مزایای دیگر استفاده از آلومینیوم ارزان بودن و قابل آلیاژ شدن آن است .
شکل دیگر به غیر از لامپ حبابی، شکل پروژکتوری لامپ اس ام دی است که به علت مقاوم بودن در مقابل خاک، آب و غبار در محوطه های خارجی استفاده می شود. لامپ ال ای دی دانلایت، پروژکتور وال واشر ال ای دی، لامپ ال ای دی نواری و چراغ روشنایی پنل ال ای دی جز دسته بندی لامپ های اس ام دی قرار می گیرند.



:: برچسب‌ها: خرید لامپ حبابی , قیمت لامپ حبابی , انواع لامپ حبابی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 | نظرات ()