نوشته شده توسط : هدایت گستر

فاکتورهای خیلی زیادی هستند که می توانند مزیت های لامپ های اس ام دی SMD را تعریف نمایند. در ادامه به بررسی مهم ترین این فاکتورها خواهیم پرداخت.
گستره نور مناسب: زاویه پخش نور برای این لامپ ها، چیزی حدود 120 درجه تعریف می شود. این زاویه نشان دهنده این است که گستره نوررسانی توسط این لامپ بسیار زیاد است. در واقع شما با نصب انواع لامپ های اس ام دی SMD، یک گستره نور مناسب و بدون زاویه های شدید خواهید داشت که فضا را برای شما دلنشین تر می کند.
طول عمر بالا: مزیت دیگری که اکثر لامپ های اس ام دی از آن برخوردار هستند، این است که طول عمر این لامپ ها به شدت بالاست. در واقع هزینه ای که برای خرید این لامپ ها پرداخت می شود با کارایی و طول عمر بالای این لامپ ها دوباره تامین خواهد شد.
صرفه جوی در مصرف انرژی: شاید این مورد یکی از مهم ترین موارد باشد که ما از یک لامپ با کیفیت انتظار داریم. لامپ های اس ام دی SMD، یکی از مهم ترین و بهترین لامپ هایی هستند که شما می توانید داشته باشد. بهره نوری بالای این لامپ ها، حاصل تکنولوژی و فناوری به کار رفته در آن ها است.
کم کردن حرارت ناشی از ایجاد نور: داغ شدن و بالا رفتن حرارت کلی لامپ، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند لامپ را از بین ببرد. اما لامپ های اس ام دی SMD از این قابلیت برخوردار هستند که وجود آلومینیوم در ساختار PCB بُرد و همچنین در بدنه لامپ ها این زمینه را فراهم می کند که گرمای زیاد ناشی از روشن ماندن لامپ را به خود جذب کرده و از داغ شدن ال‌ ای دی‌ های لامپ و در نهایت از کار افتادن یا سوختن آنها جلوگیری به عمل می آورد.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ اس ام دی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

حتماً می دانید که هر چقدر تنوع یک محصول زیادتر باشد، لیست قیمت ارائه شده برای آن نیز طولانی تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت لامپ، شامل فاکتورهای زیادی می شوند که هر کدام به نوبه خود یک عامل تعیین کننده قیمت برای محصول مورد نظر خواهند بود. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لامپ، برند و کارخانه تولیدکننده لامپ است. به هر حال کارخانه های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع لامپ فعالیت می کنند. یادتان باشد که هر چقدر کیفیت کار یک کارخانه بالاتر باشد، به مراتب آن کارخانه معروف تر و محصول آن کارخانه مطرح تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که یک سری کارخانه ها به صورت یک برند معتبر در زمینه تولید لامپ کار کنند که این برند، صد در صد، تاثیر زیادی بر روی قیمت لامپ خواهد گذاشت.

مورد بعدی، نوع و مدل لامپ است. لامپ ها به اشکال مختلفی طراحی و تولید می شوند و علاوه بر طرح کلی لامپ و شکل آن، ویژگی های فنی آن نیز می تواند یکی از عوامل موثر بر قیمت لامپ باشد. در کنار این موارد، ولتاژ لامپ و توان تعیین شده برای آن نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لامپ هستند. فاکتورهایی که هر چقدر مقدار تعریف شده برای آن ها بیشتر باشد، قیمت لامپ نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت. در کل باید خدمت تان عرض کنیم که ریز به ریز جزئیات و مشخصات فنی یک لامپ می تواند به صورت مستقیم و حتی غیر مستقیم بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. شاید باورتان نشود اما مسئله ای مانند بسته بندی محصولی مانند لامپ نیز می تواند تعریف کننده قیمت نهایی برای محصول باشد.

https://hedayatgostar.com/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%BE



:: برچسب‌ها: لیست قیمت لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

امروزه نمایندگی و شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه پخش عمده لامپ فعالیت می کنند. همانطور که می دانید، لامپ ها در دسته پرفروش ترین و پر استفاده ترین ملزومات الکتریکی قرار دارند و هر جامعه ای نیاز شدیدی به لامپ و سیستم های روشنایی دارد. از این رو شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه پخش و فروش عمده لامپ در سراسر کشور فعالیت می کنند.
شرکت هدایت گستر نیز یکی از برترین شرکت هایی است که در زمینه پخش و فروش عمده لامپ فعالیت طولانی مدت و درخشانی دارد. علاوه بر آن، شرکت هدایت گستر دارای عاملیت نمایندگی هایی همچون ایران زمین، دلتا، افلاک الکتریک و ... است تا بتواند جزو برترین توزیع کننده لامپ و ملزومات الکتریکی در کشور بشود. ناگفته نماند که شرکت هدایت گستر، همیشه در تلاش است تا بتواند تمامی محصولات الکتریکی و لامپ ها را با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان عزیز برساند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایا و نحوه پخش عمده لامپ متنوع بیشتر آشنا شوید.

مزایای پخش عمده لامپ به صورت متنوع
یکی از مهم ترین مزایای پخش عمده لامپ به صورت متنوع، کاهش تعداد واسطه ها و افزایش قیمت است. در مدت های نه چندان دور، افراد زیادی وجود داشتند که به عنوان واسطه بین مشتریان و تولید کنندگان قرار می گرفتند و سود کلانی را نصیب خود می نمودند؛ در چنین شرایطی، قیمت ملزومات الکتریکی به ویژه لامپ همیشه در حال افزایش بود. اما امروزه خوشبختانه شرکت های بسیار زیادی از جمله هدایت گستر وجود دارند تا بتوانند تمامی ملزومات الکتریکی علی الخصوص انواع لامپ ها را، با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه و با کیفیتی تضمینی به دست مصرف کنندگان برسانند.

نیاز شرکت ها برای پخش عمده لامپ
یکی از مهم ترین نیاز شرکت های تولید و وارد کننده در کشور، نمایندگی های مجاز و معتبر در سراسر کشور است. شرکت های تولید یا وارد کننده به تنهایی نمی توانند محصولات خود را به فروش برسانند؛ از این رو، شرکت های معتبر و بزرگی همچون هدایت گستر در این صحنه وجود دارند تا بتوانند محصولات الکتریکی را از شرکت های تولید کننده و وارد کننده با قیمتی مناسب دریافت کنند و آن را با قیمتی مقرون به صرفه و عالی به دست مصرف کنندگان برسانند. به همین دلیل است که طرفداران شرکت های معتبر پخش عمده لامپ همچون هدایت گستر، همیشه در حال افزایش هستند.
همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، پخش عمده لامپ پروسه طولانی مدتی را طی می کند تا به دست مشتریان برسد. از این رو شرکت های معتبری همچون هدایت گستر، تلاش می کنند تا این فرآیند را کوتاه کنند تا قیمت محصولات الکتریکی اعم از لامپ ها کاهش یابند و دست دلال ها از معامله کنده شود.



:: برچسب‌ها: پخش عمده لامپ , پخش لامپ , قیمت عمده لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()