قیمت لامپ ال ای دی خزرشید چقدر است؟
نوشته شده توسط : هدایت گستر

اگر به دنبال راهی برای خرید محصولات الکتریکی خزرشید به ویژه لامپ ال ای دی هستید، ابتدا می بایست برای استعلام قیمت لامپ ال ای دی خزرشید از وبسایت های معتبر اقدام کنید. امروزه لامپ های ال ای دی کم مصرف جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های معمولی پر مصرف شده اند و این امر موجب شده تا مصرف برق کاربران تا 40 درصد کاهش یابد. کارخانه خزرشید، یکی از برترین کارخانجات تولیدات قطعات الکتریکی به ویژه لامپ های ال ای دی است. لامپ هایی که توسط این کارخانه با برند خزرشید تولید می شوند، از مزایای فراوانی برخوردار هستند و می توانند مدت زمان طولانی، محیط شما را روشن سازند. البته ناگفته نماند که قیمت لامپ ال ای دی خزرشید بنابردلایلی همچون کیفیت بالا، نسبت به دیگر لامپ های ال ای دی موجود در بازار کمی گران تر است. به همین دلیل پیشنهاد می شود با خرید لامپ های ال ای دی خزرشید، خود را از شر سوختن های پی در پی لامپ های ال ای دی خلاص کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های ال ای دی خزرشید بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ ال ای دی خزرشید
همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی خزرشید نسبت به دیگر انواع لامپ ها از قیمت بالا تری برخوردار هستند. یکی از مهم ترین دلایل بالاتر بودن قیمت این لامپ نسبت به دیگر لامپ ها کیفیت بالا است؛ متخصصان و کارکنان کارخانه خزرشید، شبانه روز در تلاشند تا بتوانند لامپ های ال ای دی بسیار مرغوب و باکیفیتی را وارد بازار کنند تا مصرف کنندگان با استفاده از محصولات این کارخانه لذت ببرند.

توان مصرفی
یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت لامپ ال ای دی خزرشید نقش بسزایی را ایفا می کند، توان مصرفی است. هرچقدر که توان مصرفی بالا تر برود، یعنی تعداد دیود های نوردهنده، اجزای الکتریکی همچون ترانزیستور و خازن و ترانس بایستی قوی تر باشند. در نتیجه هر چقدر که توان مصرفی لامپ های ال ای دی بالا تر باشد، قیمت آن ها نیز افزایش خواهد یافت. البته ناگفته نماند که میزان شار الکتریکی نیز نقش بسزایی را در قیمت لامپ های ال ای دی خزرشید ایفا می کند ولی با توان مصرفی رابطه معکوسی دارد؛ چرا که هرچقدر شار الکتریکی کمتر باشد، توان مصرفی افزایش و مصرف برق کاهش می یابد.
طول عمر
یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ ال ای دی خزرشید تاثیر بسزایی دارد، طول عمر است. همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد لامپ های ال ای دی خزرشید، از متریال بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته می شوند و این امر سبب افزایش طول عمر آن ها شده است. به همین دلیل قیمت این نوع لامپ نسبت به دیگر برند ها کمی گران تر است. همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی قیمت لامپ های ال ای دی خزرشید نقش بسزایی را ایفا می کنند. پیشنهاد می شود پیش از خریداری محصولات خزرشید از طریق وبسایت های معتبر، استعلام قیمت محصولات این کارخانه را دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: قیمت لامپ ال ای دی , خرید لامپ ال ای دی خزرشید ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: